דף הבית » TOP10 » ההיסטוריה של שם המשפחה בוהר

ההיסטוריה של שם המשפחה בוהר

2023-04-18 23:36:00+02:00

מהו שם המשפחה בוהר?

שם המשפחה בוהר הוא שם משפחה גרמני שמקורו בימי הביניים. היא נגזרת מהמילה הגרמנית העתיקה "bohr", שפירושה "לשעמם". משפחת בוהר הייתה ידועה בכישורי עיבוד המתכת והנפח שלה, וסביר להניח שהשם ניתן לה בשל מומחיותה בתחומים אלו. משפחת בוהר מזוהה גם עם סמל בוהר, הכולל פטיש נפח וסדן.

מקורו של שם המשפחה בוהר

מקורו של שם המשפחה בוהר בימי הביניים בגרמניה. מאמינים שזה נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "bohr", שפירושה "לשעמם". משפחת בוהר הייתה ידועה בכישורי עיבוד המתכת והנפח שלה, וסביר להניח שהשם ניתן לה בשל מומחיותה בתחומים אלו. משפחת בוהר מזוהה גם עם סמל בוהר, הכולל פטיש נפח וסדן. מאמינים כי מעיל נשק זה נוצר במאה ה-16 והוא משמש עד היום את בני משפחת בוהר.

משמעות שם המשפחה בוהר

שם המשפחה בוהר נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "bohr", שפירושה "לשעמם". זה כנראה מתייחס לכישורי עיבוד מתכת ונפחות של משפחת בוהר. הסמל של בוהר כולל גם פטיש נפח וסדן, מה שמחזק עוד יותר את המשמעות הזו.

שם משפחה בוהר בזמן המודרני

שם המשפחה בוהר משמש עד היום את בני משפחת בוהר. זה גם שם פופולרי בגרמניה ובחלקים אחרים של אירופה. בנוסף, סמל בוהר משמש עד היום את בני משפחת בוהר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוהר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה בוהר, כולל:

  • נילס בוהר – פיזיקאי דני וחתן פרס נובל
  • Harald Bohr – מתמטיקאי דני ואחיו של נילס בוהר
  • Aage Bohr – פיזיקאי דני ובנו של נילס בוהר
  • כריסטיאן בוהר – רופא גרמני ואביו של נילס בוהר
  • יוהנס בוהר – תאולוג גרמני וסבו של נילס בוהר

סיכום

שם המשפחה בוהר הוא שם משפחה גרמני שמקורו בימי הביניים. היא נגזרת מהמילה הגרמנית העתיקה "bohr", שפירושה "לשעמם". משפחת בוהר הייתה ידועה בכישורי עיבוד המתכת והנפח שלה, וסביר להניח שהשם ניתן לה בשל מומחיותה בתחומים אלו. משפחת בוהר מזוהה גם עם סמל בוהר, הכולל פטיש נפח וסדן. שם המשפחה בוהר משמש עד היום על ידי בני משפחת בוהר, וישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה בוהר, ביניהם נילס בוהר, האראלד בוהר, אאג' בוהר, כריסטיאן בוהר, ויוהנס בוהר. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה בוהר, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן