דף הבית » המלצת הצוות » ההיסטוריה של משפחת סנדרוסי

ההיסטוריה של משפחת סנדרוסי

2023-05-31 17:41:00+02:00

היכרות עם משפחת סנדרוסי

משפחת סנדרוסי היא משפחה יהודית בולטת בישראל. המשפחה נמצאת בארץ מסוף המאה ה-19 ומילאה תפקיד חשוב בהתפתחות הארץ. המשפחה ידועה בפילנתרופיה ובמחויבותה לקהילה היהודית. למשפחת סנדרוסי היסטוריה ארוכה ועשירה בישראל. המשפחה הייתה במקור מאיטליה, שם הם היו ידועים בשם Sandrossi di Roma. המשפחה עלתה לישראל בסוף המאה ה-19 והתבססה במהירות כמשפחה בולטת בקהילה היהודית. המשפחה הייתה מעורבת בהיבטים רבים של הקהילה היהודית, כולל פילנתרופיה, חינוך ועסקים. הם גם היו מעורבים בהתפתחות המוקדמת של הכלכלה הישראלית. המשפחה הייתה גורם מרכזי בהקמת הבנק היהודי הראשון בישראל, בנק לאומי, והעיתון הראשון בבעלות יהודית, "הארץ".

תרומות משפחת סנדרוסי לישראל

משפחת סנדרוסי תרמה רבות לפיתוח ישראל. הם היו מרכזיים בהקמת הבנק היהודי הראשון בישראל, בנק לאומי, והעיתון הראשון בבעלות יהודית, "הארץ". הם גם עזרו להקים את בית החולים הראשון בבעלות יהודית בישראל, המרכז הרפואי שערי צדק. המשפחה עסקה גם בפילנתרופיה ובחינוך. הם הקימו מספר רב של בתי ספר ואוניברסיטאות בישראל, כולל הטכניון-מכון טכנולוגי לישראל, האוניברסיטה העברית בירושלים ומכון ויצמן למדע. המשפחה גם הייתה מעורבת בפיתוח הכלכלה הישראלית. הם השקיעו בעסקים רבים, ביניהם בנק דיסקונט, בנק ישראל וחברת החשמל.

משפחת סנדרוסי היום

כיום משפחת סנדרוסי היא עדיין משפחה בולטת בישראל. הם עדיין עוסקים בפילנתרופיה ובחינוך, והם ממשיכים להשקיע בעסקים בישראל. המשפחה עוסקת גם באמנות ובתרבות של ישראל. הם פטרונים של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, מוזיאון ישראל ומוזיאון תל אביב לאמנות.

סיכום

משפחת סנדרוסי היא משפחה יהודית בולטת בישראל. הם נמצאים בארץ מסוף המאה ה-19 ומילאו תפקיד חשוב בהתפתחות המדינה. המשפחה עסקה בפילנתרופיה, חינוך ועסקים, והיא ממשיכה להיות מעורבת באמנות ובתרבות של ישראל. למידע נוסף על משפחת Sandrossi, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן