דף הבית » מומלץ בהקדם » ההיסטוריה ומשמעותו של שם המשפחה חנוך

ההיסטוריה ומשמעותו של שם המשפחה חנוך

2023-05-01 19:30:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה חנוך?

שם המשפחה חנוך נגזר מהשם העברי חנוך, שנגזר מהמילה העברית ל"יזום" או "מסור". השם קשור לדמות המקראית חנוך, שהיה בנו של קין ואביו של מתושלח. הוא מוזכר בספר בראשית ומאמינים שהוא חי 365 שנים. השם חנוך פופולרי בקהילה היהודית ומשמש לעתים קרובות כשם פרטי. זהו גם שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

תולדות שם המשפחה חנוך

שם המשפחה חנוך קיים במשך מאות שנים ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. משערים שהוא הובא לאירופה על ידי מהגרים יהודים בימי הביניים. השם נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה חנוך נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וניו ג'רזי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חנוך

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה חנוך, כולל:

ג'ון אנוך פאוול

ג'ון אנוך פאוול היה פוליטיקאי וחייל בריטי ששימש כחבר פרלמנט מ-1950 עד 1974. הוא היה דמות שנויה במחלוקת בפוליטיקה הבריטית ונודע בעיקר בזכות נאומו "נהרות הדם" מ-1968, שזכה לביקורת רבה בשל האנטי שלו. -רטוריקה על הגירה.

חנוך פאוול ג'וניור

חנוך פאוול הבן היה בנו של ג'ון אנוך פאוול ופוליטיקאי בריטי שכיהן כחבר פרלמנט מ-1974 עד 1987. הוא היה פוליטיקאי של המפלגה השמרנית והיה תומך חזק לשוק החופשי.

חנוך אדבוי

חנוך אדבוי הוא כומר ניגרי והמפקח הכללי של הכנסייה הנוצרית הגאולה של אלוהים. הוא אחד הדמויות הדתיות המשפיעות ביותר בניגריה וידוע בעבודתו הפילנתרופית.

חנוך שוונמי

חנוך שוונמי הוא כדורגלן ניגרי המשחק כיום במועדון האנגלי בריסטול סיטי. הוא ידוע בכוחו ובעוצמתו ונחשב לאחד החלוצים הטובים באליפות אנגליה.

סיכום

שם המשפחה חנוך נגזר מהשם העברי חנוך והוא קשור לדמות המקראית חנוך. זהו שם פופולרי בקהילה היהודית והוא נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חנוך, כולל ג'ון אנוך פאוול, חנוך פאוול ג'וניור, חנוך אדבוי וחנוך שוונמי. השם הוא תזכורת לדמות המקראית חנוך ומהווה בחירה פופולרית עבור הורים המחפשים שם משמעותי לילדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן