דף הבית » מומלץ בהקדם » ההיסטוריה והמשמעות של שם משפחת מור

ההיסטוריה והמשמעות של שם משפחת מור

2023-05-10 06:39:00+02:00

מקור שם המשפחה של מור

שם המשפחה מור הוא שם אנגלי שקיים כבר מאות שנים. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "ארץ ביצות". השם שימש במקור לתיאור מישהו שגר ליד ביצה או ביצה. עם הזמן, השם התפתח והתפשט למדינות אחרות, כולל אירלנד, סקוטלנד וארה"ב. שם המשפחה מור הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בארה"ב. על פי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, זהו שם המשפחה ה-18 הנפוץ ביותר במדינה. זהו גם אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר באנגליה, אירלנד וסקוטלנד.

המשמעות של שם משפחת מור

לשם המשפחה של מור יש כמה משמעויות אפשריות. הנפוץ ביותר הוא שהוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "ארץ ביצות". זה מצביע על כך שהנושא המקורי של השם היה מישהו שגר ליד ביצה או ביצה. משמעות אפשרית נוספת של שם המשפחה מור היא שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "מור", שפירושה "כהה עור". זה מצביע על כך שהנושא המקורי של השם היה מישהו עם עור כהה. שם המשפחה של מור יכול להיגזר גם מהמילה האנגלית הישנה "mōr", שפירושה "אמיץ". זה מרמז שהנושא המקורי של השם היה מישהו שהיה אמיץ או אמיץ.

התפשטות שם המשפחה של מור

שם המשפחה מור התפשט למדינות רבות במהלך מאות השנים. הוא נפוץ במיוחד באנגליה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית. באנגליה, שם המשפחה מור נפוץ במיוחד במחוזות לנקשייר, יורקשייר ודרבישייר. באירלנד הוא נפוץ במיוחד במחוזות קורק, דבלין וגאלווי. בסקוטלנד, הוא נפוץ במיוחד במחוזות איירשייר, לנרקשייר ורנפרושייר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור במשך מאות שנים. כמה מהבולטים ביותר כוללים את השחקן האנגלי רוג'ר מור, השחקן האמריקאי דמי מור, הזמרת האמריקאית מנדי מור, השחקן האמריקאי ג'וליאן מור והשחקן האמריקאי מרי טיילר מור.

סמל מור

סמל מור הוא מגן הרלדי ששימש לזיהוי בני משפחת מור. הוא מורכב ממגן אדום עם שלושה כוכבי כסף. מעל המגן קסדה כסופה וסמל כסף.

המוטו של משפחת מור

המוטו של משפחת מור הוא "Virtus Sola Nobilitat", שפירושו "סגולה לבדה Ennobles". המוטו הזה הוא תזכורת לכך שסגולה וכבוד הן התכונות החשובות ביותר בחיים. שם המשפחה של מור קיים כבר מאות שנים והתפשט למדינות רבות. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה "mōre", שפירושה "ארץ ביצות", ויש לה מספר משמעויות אפשריות. הוא נפוץ במיוחד באנגליה, אירלנד, סקוטלנד וארצות הברית, והיו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מור. סמל מור הוא מגן הרלדי המורכב ממגן אדום עם שלושה כוכבי כסף, והמוטו של משפחת מור הוא "Virtus Sola Nobilitat", שפירושו "סגולה לבדה Ennobles". שם המשפחה של מור הוא תזכורת לחשיבותם של סגולה וכבוד בחיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן