דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה Cowra

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה Cowra

2023-04-19 03:19:00+02:00

מהו שם המשפחה של קווארה?

שם המשפחה Cowra הוא שם משפחה ממוצא אירי. זה נגזר מהמילה הגאלית "Mac an Chorráin", שמתורגמת ל"בן הקטן". מאמינים שמשפחת קווארה מקורה במחוז קורק, אירלנד, והיא נמצאת עד היום באזור. משפחת Cowra נמצאת גם בחלקים אחרים של אירלנד, כמו גם בסקוטלנד, אנגליה וארצות הברית.

היסטוריה של שם המשפחה Cowra

מאמינים שמשפחת Cowra מקורה במחוז קורק, אירלנד, בסוף המאה ה-15. המשפחה הייתה ידועה במקור בשם Mac an Chorráin, שמתורגם ל"בן הקטן". המשפחה נודעה בנאמנותה לכתר האירי ובשירותה לעם האירי.משפחת קווארה נודעה גם במעורבותה במרד האירי של 1641. המשפחה הייתה מעורבת בקרב קילמלוק, שהיה קרב גדול במרד. המשפחה הייתה מעורבת גם בקרב קינסיל, שהיה הקרב הגדול האחרון של המרד. משפחת קווארה הייתה מעורבת גם במלחמת העצמאות האירית. המשפחה הייתה מעורבת בקרב קלונמל, שהיה קרב מרכזי במלחמה. המשפחה הייתה מעורבת גם בקרב לימריק, שהיה הקרב הגדול האחרון במלחמה.

משמעות שם המשפחה Cowra

שם המשפחה Cowra נגזר מהמילה הגאלית "Mac an Chorráin", שמתורגמת ל"בן הקטן". ההערכה היא שהשם ניתן למשפחה בגלל נאמנותם לכתר האירי ושירותם לעם האירי. כמו כן, מאמינים שהשם ניתן למשפחה בגלל מעורבותם במרד האירי של 1641 ובמלחמת העצמאות האירית.

שכיחות שם המשפחה Cowra

שם המשפחה Cowra עדיין נמצא במחוז קורק, אירלנד, כמו גם בחלקים אחרים של אירלנד, סקוטלנד, אנגליה וארצות הברית. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Cowra

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Cowra, כולל הפוליטיקאי האירי ו-Taoiseach לשעבר (ראש הממשלה) אנדה קני, השחקן והקומיקאי האירי דארה אובריאן, והזמרת והפזמונאית האירית אניה.

שם משפחה Cowra בישראל

שם המשפחה Cowra אינו נפוץ במיוחד בישראל. עם זאת, ישנם כמה אנשים עם שם המשפחה Cowra החיים בישראל, בעיקר בערים ירושלים, תל אביב וחיפה.

שם משפחה של Cowra בעברית

שם המשפחה Cowra אינו נפוץ בעברית. עם זאת, ניתן לתרגם אותו ל"קוברה", שהוא המקבילה העברית לשם.

סיכום

שם המשפחה Cowra הוא שם משפחה ממוצא אירי. זה נגזר מהמילה הגאלית "Mac an Chorráin", שמתורגמת ל"בן הקטן". מאמינים שמשפחת קווארה מקורה במחוז קורק, אירלנד, והיא נמצאת עד היום באזור. משפחת Cowra נמצאת גם בחלקים אחרים של אירלנד, כמו גם בסקוטלנד, אנגליה וארצות הברית. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Cowra, כולל הפוליטיקאי האירי ו-Taoiseach לשעבר (ראש הממשלה) אנדה קני, השחקן והקומיקאי האירי דארה אובריאן, והזמרת והפזמונאית האירית אניה. שם המשפחה Cowra לא מאוד נפוץ בישראל, אבל יש כמה אנשים עם שם המשפחה Cowra החיים בארץ. שם המשפחה Cowra אינו נפוץ בעברית, אך ניתן לתרגם אותו ל"קוברה", שהוא המקבילה העברית לשם. למידע נוסף על שם המשפחה Cowra, ההיסטוריה שלו ושכיחותו במדינות שונות, בקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן