דף הבית » מעניין » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שער

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שער

2023-06-04 22:27:00+02:00

שם המשפחה שער: היסטוריה ומשמעות

שם המשפחה שער הוא ממקור עברי, נגזר מהמילה העברית "שער" שפירושה "שער". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, ונמצא לרוב בישראל, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לפי ההערכה, שם המשפחה שער אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו במזרח התיכון במהלך המאה ה-19. השם נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים, שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד בשנת 1492. השם נמצא גם בקרב יהודים אשכנזים, שהם צאצאים של יהודים שגורשו מגרמניה בסוף המאה ה-18. שם המשפחה נמצא גם בקרב אוכלוסיות לא יהודיות במזרח התיכון, במיוחד בעיראק ובסוריה. מאמינים כי השם אומץ על ידי מהגרים לא יהודים מהמזרח התיכון שהתיישבו בארצות אלו במהלך המאה ה-19.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה שער

שם המשפחה שער נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה שער נמצא לרוב בניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, הוא נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, הוא נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

וריאציות של שם המשפחה שער

לשם המשפחה שער יש כמה וריאציות, כולל: שער, שער, שר, שר ושרר.

טבלת וריאציות שמות משפחה שער

וָרִיאַצִיָה מדינה
שער ישראל
שער ישראל
שר ארצות הברית, קנדה, בריטניה
שר ארצות הברית, קנדה, בריטניה
שרר עיראק, סוריה

משמעות שם המשפחה שער

שם המשפחה שער נגזר מהמילה העברית "שער" שפירושה "שער". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מאמינים שהשם אומץ על ידי יהודים מהגרים שהתיישבו במזרח התיכון במהלך המאה ה-19. הוא נמצא גם בקרב אוכלוסיות לא יהודיות במזרח התיכון, במיוחד בעיראק ובסוריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שער

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שער, ביניהם:• אבי שער – שחקן ישראלי• יצחק שער – פוליטיקאי ישראלי• יוסי שער – זמר ישראלי• יעל שער – שחקנית ישראלית• אלעד שער – מוזיקאי ישראלי

סיכום

שם המשפחה שער הוא ממקור עברי, נגזר מהמילה העברית "שער" שפירושה "שער". הוא נמצא לרוב בישראל, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. השם אומץ על ידי מהגרים יהודים שהתיישבו במזרח התיכון במהלך המאה ה-19, והוא נמצא גם בקרב אוכלוסיות לא יהודיות במזרח התיכון, בעיקר בעיראק ובסוריה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שער, ביניהם אבי שער, יצחק שער, יוסי שער, יעל שער ואלעד שער.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן