דף הבית » TOP10 » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שיטמן

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שיטמן

2023-06-05 13:01:00+02:00

מקור שם המשפחה שיטמן

שם המשפחה שיטמן הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "שיטים", שפירושה "עץ אלון". השם שימש לראשונה על ידי יהודים בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחס לאדם שגר ליד עץ אלון. השם שימש גם להתייחסות לאדם שהיה עובד עץ או נגר.

וריאציות של שם המשפחה שיטמן

לשם המשפחה Shitman יש כמה וריאציות, כולל Shittman, Shitim, Shitem, Shitimman ו-Sittman. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה.

שימוש בשם המשפחה שיטמן

שם המשפחה Shitman נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא השם ה-5,822 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בישראל, שם הוא השם ה-1,637 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו השם ה-2,937 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שיטמן

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Shitman, כולל:

  • דוד שיטמן, פוליטיקאי ישראלי
  • אלי שיטמן, זמר ופזמונאי ישראלי
  • ג'וזף שיטמן, שחקן אמריקאי
  • מרדכי שטמן, רב ישראלי
  • רות שטמן, סופרת אמריקאית

משמעות שם המשפחה שיטמן

שם המשפחה שיטמן נגזר מהמילה העברית "שיטים", שפירושה "עץ אלון". השם שימש לראשונה על ידי יהודים בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחס לאדם שגר ליד עץ אלון. השם שימש גם להתייחסות לאדם שהיה עובד עץ או נגר.

סיכום

שם המשפחה שיטמן הוא ממוצא יהודי והוא נגזר מהמילה העברית "שיטים", שפירושה "עץ אלון". לשם יש כמה וריאציות, כולל שיטהמן, שיטים, שיטהם, שיטהמן ושיטמן. הוא נמצא לרוב בארצות הברית, ישראל ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שטמן, ביניהם דוד שיתמן, אלי שיתמן, יוסף שיתמן, מרדכי שיתמן ורות שטמן. השם שימש לראשונה על ידי יהודים בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם שגר ליד עץ אלון. זה שימש גם להתייחסות לאדם שהיה עובד עץ או נגר. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה שיטמן, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן