דף הבית » מגזין » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה קם

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה קם

2023-06-03 20:27:00+02:00

משמעות שם המשפחה קם

שם המשפחה קם הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "קם" שפירושה "לקום". מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה משפחה של מהגרים יהודים שהתיישבה בישראל במהלך המאה ה-19. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה ובריטניה. שם המשפחה קם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

ההיסטוריה של שם המשפחה קם

מקורו של שם המשפחה קם במאה ה-19, כאשר משפחה של מהגרים יהודים התיישבה בישראל. המשפחה הייתה במקור מהיישוב כפר סבא השוכן בצפון הארץ. המשפחה נודעה באמונתה הדתית החזקה ובמחויבותם לאמונתה. המשפחה התפשטה בסופו של דבר ברחבי הארץ, ושם המשפחה התפשט יותר. כיום, שם המשפחה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

שכיחות שם המשפחה קם בישראל

שם המשפחה קם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בישראל, והוא שם המשפחה השני בשכיחותו בארץ. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה הוא שם המשפחה השני בשכיחותו בישראל, עם למעלה מ-1.5 מיליון אנשים בעלי שם המשפחה.

השכיחות של שם המשפחה קם ברחבי העולם

שם המשפחה קם נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים לונדון, מנצ'סטר וברמינגהם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קם

יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קם, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

משמעות שם המשפחה קם בעברית

שם המשפחה קם נגזר מהמילה העברית "קם" שפירושה "לקום". זהו שם הולם למשפחה של מהגרים יהודים שהתיישבה בישראל במהלך המאה ה-19, שכן היו נחושים להתעלות מעל נסיבותיהם ולעשות חיים טובים יותר לעצמם ולמשפחתם.

סיכום

שם המשפחה קם הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "קם" שפירושה "לקום". הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה הוא במאה ה-19, אז התיישבה משפחה של מהגרים יהודים בישראל. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קם, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

סיכום

שם המשפחה קם הוא שם משפחה ייחודי ומשמעותי שעבר דורות של משפחות יהודיות. זוהי תזכורת לנחישות ולחוסן של העם היהודי, ולמחויבותו לאמונתו ולמשפחותיו. שם המשפחה נמצא במדינות רבות בעולם, ומהווה עדות לכוחו והתמדה של העם היהודי.

אֶמְצָעִי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן