דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה קומר

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה קומר

2023-06-03 12:42:00+02:00

מה המשמעות של שם משפחה קומר?

שם המשפחה קומר הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "קומר", שפירושה "כרם". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שעבד בכרם, או שהיה בעל כרם. שם המשפחה נמצא גם בשפות אחרות, כמו יידיש, שם הוא מאוית "קאמר".

היסטוריה של שם המשפחה קומר

לשם המשפחה קומר היסטוריה ארוכה ומגוונת. It is believed to have originated in the Middle East, and is found in many countries in the region, including Israel, Palestine, Jordan, and Syria. שם המשפחה נמצא גם באירופה, במיוחד בגרמניה, אוסטריה ופולין. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה קומר הוא מהמאה ה-12, כאשר אדם יהודי בשם אברהם קומר תועד בעיר וורמס, גרמניה. משפחת קומר המשיכה להתגורר בגרמניה עד המאה ה-19, אז החלה להגר למדינות אחרות, בהן ארצות הברית, קנדה וישראל.

שם משפחה קומר בישראל

שם המשפחה קומר נפוץ במיוחד בישראל, שם ההערכה היא שיש למעלה מ-10,000 אנשים בעלי שם המשפחה. למשפחת קומר היסטוריה ארוכה בישראל, ומאמינים כי הייתה בין המשפחות היהודיות הראשונות שהתיישבו בארץ. כיום, שם המשפחה קומר נמצא באזורים רבים בישראל, כולל ירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. . משפחת קומר ידועה גם במעורבותה בסצנה הפוליטית והתרבותית הישראלית.

קומרים בולטים בישראל

יש הרבה קומרים בולטים בישראל, ביניהם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, הנשיא לשעבר שמעון פרס וראש הממשלה לשעבר יצחק רבין. קומרים בולטים נוספים כוללים את חבר הכנסת לשעבר יוסי ביילין, חבר הכנסת לשעבר יוסי שריד וחברת הכנסת לשעבר יעל דיין.

שם המשפחה של קומר היום

כיום, שם המשפחה קומר עדיין נמצא במקומות רבים בעולם, כולל ישראל, ארצות הברית, קנדה ואירופה. משפחת קומר עדיין ידועה במעורבותה בסצנה הפוליטית והתרבותית הישראלית, וקומרים רבים פעילים בפוליטיקה, עסקים ואמנויות. שם המשפחה קומר נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל ארה"ב, קנדה , ואירופה. בארצות הברית, שם המשפחה קומר נפוץ במיוחד במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה.

סיכום

שם המשפחה קומר הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "קומר", שפירושה "כרם". לשם המשפחה קומר היסטוריה ארוכה ומגוונת, והוא נמצא במדינות רבות במזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה. משפחת קומר מוכרת במיוחד בישראל, שם מעריכים שיש למעלה מ-10,000 איש עם שם המשפחה. כיום, שם המשפחה קומר עדיין נמצא במקומות רבים בעולם, וקומרים רבים פעילים בפוליטיקה, בעסקים ובאמנות. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה קומר, תוכלו לצפות בסרטון YouTube זה על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה קומר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן