דף הבית » הכי מדובר » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה צימבליסטה

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה צימבליסטה

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה צימבליסטה

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה צימבליסטה

שם המשפחה Zimbalista הוא ממוצא איטלקי, ומאמינים שמקורו באזור פיימונטה. זה נגזר מהמילה האיטלקית "זימבלו", שפירושה "פעמון". מאמינים שהשם ניתן לאדם שהיה מצלצל או יוצר פעמונים. שם המשפחה צימבליסטה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל איטליה, ארצות הברית, קנדה, ברזיל, ארגנטינה וישראל. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי לומברדיה, פיימונטה ו-ונטו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צימבליסטה

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Zimbalista. אלו כוללים:

  • ג'יאני צימבליסטה, שחקן ובמאי איטלקי
  • אלסנדרו צימבליסטה, מלחין ומנצח איטלקי
  • ג'ובאני צימבליסטה, פסל איטלקי
  • ג'אנלוקה צימבליסטה, כדורגלן איטלקי
  • ג'יאנקרלו צימבליסטה, צייר איטלקי

סמל צימבליסטה

הסמל של צימבליסטה הוא מגן שבמרכזו פעמון, מוקף בארבעה כוכבים. המגן מחולק לארבעה חלקים שכל אחד מהם בצבע שונה. הצבעים הם כחול, אדום, צהוב וירוק. המוטו של משפחת צימבליסטה הוא "Semper Fidelis", שפירושו "תמיד נאמן".

סיכום

שם המשפחה Zimbalista הוא ממוצא איטלקי, ומאמינים שמקורו באזור פיימונטה. זה נגזר מהמילה האיטלקית "זימבלו", שפירושה "פעמון". מאמינים שהשם ניתן לאדם שהיה מצלצל או יוצר פעמונים. שם המשפחה צימבליסטה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל איטליה, ארצות הברית, קנדה, ברזיל, ארגנטינה וישראל. הסמל של צימבליסטה הוא מגן שבמרכזו פעמון, מוקף בארבעה כוכבים. המוטו של משפחת צימבליסטה הוא "Semper Fidelis", שפירושו "תמיד נאמן". אנשים מפורסמים עם שם המשפחה צימבליסטה כוללים את ג'יאני צימבליסטה, אלסנדרו צימבליסטה, ג'ובאני צימבליסטה, ג'אנלוקה צימבליסטה וג'יאנקרלו צימבליסטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן