דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עזרא

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עזרא

2023-04-02 04:05:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה עזרא?

שם המשפחה עזרא הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי עזריה, שפירושו "אלוהים עוזר" או "אלוהים עזר". השם קשור גם לנביא עזרא, שהיה סופר ומנהיג העם היהודי במאה ה-5 לפני הספירה.

וריאציות של שם המשפחה עזרא

לשם המשפחה עזרא יש וריאציות רבות, כולל עזרא, עזרי, עזרי, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, אסריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה, אזריה ועזריה.

שכיחות שם המשפחה עזרא

שם המשפחה עזרא נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 הפופולרי ביותר. זה נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-563 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-1,922 הנפוץ ביותר.

טבלת השכיחות של שם המשפחה עזרא

מדינה דַרגָה
ישראל 15
ארצות הברית 563
הממלכה המאוחדת 1,922

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עזרא

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עזרא, ביניהם השחקן האמריקאי עזרא מילר, הזמר והיוצר הישראלי עידן עזרא והמשורר והמסאי האמריקאי עזרא פאונד.

שאלות ותשובות על שם המשפחה עזרא

ש: מה פירוש שם המשפחה עזרא?

ת: שם המשפחה עזרא הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי עזריה, שפירושו "אלוהים עוזר" או "אלוהים עזר".

ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה עזרא?

ת: כמה וריאציות של שם המשפחה עזרא כוללות עזרא, עזרי, עזרי, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, אסרי, אסרי, אסרי, אסריה, , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , ועזריה .

ש: באילו מדינות שם המשפחה עזרא הנפוץ ביותר?

ת: שם המשפחה עזרא נפוץ ביותר בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-15 הפופולרי ביותר. זה נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-563 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-1,922 הנפוץ ביותר.

סיכום

שם המשפחה עזרא הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי עזריה, שפירושו "אלוהים עוזר" או "אלוהים עזר". הוא קשור לנביא עזרא, שהיה סופר ומנהיג העם היהודי במאה ה-5 לפני הספירה. לשם המשפחה יש וריאציות רבות, כולל עזריה, עזרי, עזרי, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה, עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , עזריה , ועזריה . שם המשפחה נפוץ בעיקר בישראל, בארצות הברית ובבריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עזרא, ביניהם השחקן האמריקאי עזרא מילר, הזמר והיוצר הישראלי עידן עזרא והמשורר והמסאי האמריקאי עזרא פאונד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן