דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עזוז

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עזוז

2023-06-01 05:02:00+02:00

מקור שם המשפחה עזוז

שם המשפחה עזוז הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "אזוז", שפירושה "חזק" או "עוצמתי". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. השם מאוית לפעמים כ"אזוזי", "אזוזו" או "אזוזה". זה גם מאוית לפעמים כ"עזוזה", שהיא הצורה הנשית של השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עזוז

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עזוז, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נשיא ישראל ראובן ריבלין, והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

שימוש נוכחי בשם המשפחה עזוז

שם המשפחה עזוז עדיין נפוץ בישראל, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

תדירות שם המשפחה עזוז

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה עזוז הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר בישראל, עם למעלה מ-1.5 מיליון אנשים בעלי השם. זהו גם שם המשפחה הנפוץ ביותר בארצות הברית, עם יותר מ-500,000 אנשים בעלי השם.

משמעות שם המשפחה עזוז

שם המשפחה עזוז נגזר מהמילה העברית "אזוז", שפירושה "חזק" או "עוצמתי". מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה הנפוץ ביותר.

אנשים בולטים עם שם המשפחה עזוז

ישנם מספר אנשים בולטים עם שם המשפחה עזוז, כולל:

  • ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו
  • נשיא ישראל ראובן ריבלין
  • הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל
  • השחקן והבמאי הישראלי איתן פוקס
  • השחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי
  • הזמר והיוצר הישראלי אביב גפן
  • השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין

שם המשפחה עזוז הוא שם רב עוצמה ומשמעות, ועדיין נמצא בשימוש נפוץ בישראל ובמדינות נוספות בעולם. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עזוז, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן