דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה לגאלי

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה לגאלי

2023-05-05 12:12:00+02:00

מהו שם המשפחה החוקי?

שם המשפחה Legali הוא שם משפחה יהודי ממוצא איטלקי. זה נגזר מהמילה האיטלקית "חוקי", שפירושה "חוקי" או "חוקי". שם המשפחה Legali נמצא לרוב באיטליה, ישראל וארצות הברית. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כגון צרפת, גרמניה ובריטניה. ההערכה היא ששם המשפחה Legali מקורו באזור האיטלקי של טוסקנה. משערים שהוא אומץ על ידי משפחות יהודיות שעברו לאזור מאזורים אחרים באיטליה. שם המשפחה נמצא גם בחלקים אחרים של איטליה, כמו סיציליה וקלבריה.

וריאציות של שם משפחה חוקי

לשם המשפחה Legali יש וריאציות רבות, כולל Legale, Legalli, Legalli, Legalee, Legallie, Legalle, Legallee, Legalles, Legallies ו-Legalis. זה גם מאוית לפעמים כמו Legali, Legalia, Legaliae, Legalie, Legalis, Legalise, Legaliss, Legalisse ו-Legalise.

תפוצת שמות משפחה חוקית

שם המשפחה Legali נפוץ ביותר באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-1,945 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה Legali הוא שם המשפחה ה-8,717 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Legali

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לגאלי, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי טוני לגאלי, השחקן והבמאי הישראלי יוסי לגאלי, והזמר והיוצר הישראלי יוני לגאלי.

טוני לגאלי

טוני לגאלי הוא שחקן ובמאי איטלקי-אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק" ו"הסנדק חלק ב'". הוא גם ביים את הסרט "הסנדק חלק שלישי".

יוסי לגאלי

יוסי לגאלי הוא שחקן ובמאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "ביקור הלהקה" ו"החוב". הוא גם ביים את הסרט "החוב".

יוני לגאלי

יוני לגאלי הוא זמר ופזמונאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "יוני לגאלי", שהיה ללהיט 10 המובילים בישראל בשנת 2011. הוא הוציא מספר אלבומים וערך סיבובי הופעות רבים ברחבי ישראל ואירופה. שם המשפחה Legali הוא שם ייחודי ומעניין עם ארוך הִיסטוֹרִיָה. זוהי תזכורת למשפחות היהודיות שעברו לאיטליה לפני מאות שנים ואימצו את השם כשם. שם המשפחה Legali עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, ויש הרבה אנשים מפורסמים הנושאים את השם. שם המשפחה Legali הוא עדות לחוזק וחוסנו של העם היהודי וליכולתו להסתגל ולשגשג בסביבות חדשות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן