דף הבית » הכי מדובר » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה אונגר

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה אונגר

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה אונגר

שם המשפחה של אונגר: היסטוריה קצרה

מקורו של שם המשפחה אוגר בימי הביניים, כאשר הוא שימש כשם משפחה פטרונימי. השם נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "ונגר", שפירושה "אחד שהוא אמיץ". מאמינים כי השם שימש לראשונה משפחה של לוחמים שהיו ידועים באומץ לבם ובכוחם. שם המשפחה אוגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, הולנד ובריטניה. השם נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מאירופה במאה ה-19.

המשמעות של שם המשפחה אונגר

על פי ההערכה, שם המשפחה אוגר נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "ונגר", שפירושה "אחד שהוא אמיץ". זה מצביע על כך שהנושא המקורי של השם היה אדם אמיץ ואמיץ שזכה לכבוד בשל כוחו ואומץ ליבם. כמו כן, מאמינים ששם המשפחה אוגר קשור למילה האנגלית הישנה "unga", שפירושה "עז" או "חזק". ". זה מצביע על כך שנושא השם המקורי היה אדם חזק וחזק שזכה לכבוד בשל כוחו ואומץ ליבם.

שם המשפחה אונגר באירופה

שם המשפחה אוגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, הולנד ובריטניה. ההערכה היא שהשם הובא לאירופה על ידי שבטים גרמאניים בימי הביניים. בגרמניה, שם המשפחה אוגר נמצא לרוב במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. באוסטריה, השם נמצא לרוב במדינות טירול וזלצבורג. בשוויץ, השם נמצא לרוב בקנטונים ציריך וברן.

שם המשפחה אונגר בארצות הברית

שם המשפחה אוגר נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מאירופה במאה ה-19. השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בניו יורק, שם המשפחה אוגר נמצא לרוב במחוזות ניו יורק, נסאו וסאפוק. בפנסילבניה, השם נמצא לרוב במחוזות פילדלפיה, אלגני ומונטגומרי. באוהיו, השם נמצא לרוב במחוזות Cuyahoga, Summit והמילטון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אונגר

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אוגר. אלה כוללים את המלחין הגרמני יוהאן כריסטיאן אוגר (1750-1812), השחקן והבמאי האוסטרי מקסימיליאן אוגר (1890-1962), והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט אוגר (1930-2013).

סיכום

מקורו של שם המשפחה אוגר בימי הביניים, כאשר הוא שימש כשם משפחה פטרונימי. השם נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "ונגר", שפירושה "אחד שהוא אמיץ". שם המשפחה אוגר נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, אך הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, הולנד ובריטניה. השם נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים מאירופה במאה ה-19. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אוגר, ביניהם המלחין הגרמני יוהאן כריסטיאן אוגר, השחקן והבמאי האוסטרי מקסימיליאן אוגר, והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט אוגר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן