דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה והמשמעות מאחורי שם המשפחה קביליו

ההיסטוריה והמשמעות מאחורי שם המשפחה קביליו

2023-04-01 12:51:00+02:00

מקור שם המשפחה קביליו

שם המשפחה קביליו שורשים באיטליה ובספרד. השם נגזר מהמילה הלטינית caballus, שפירושה "סוס". השם ניתן כנראה למישהו שהיה פרש או מגדל סוסים. השם נמצא גם בפורטוגל, שם הוא מאוית Cabral. שם המשפחה Cabilio נמצא באיטליה, ספרד, פורטוגל ומדינות נוספות בעלות השפעה לטינית. באיטליה, השם נפוץ ביותר באזורי לומברדיה, פיימונטה ו-ונטו. בספרד, השם נפוץ בעיקר באזורי אנדלוסיה, קסטיליה-לה מנצ'ה ואקסטרמדורה. שם המשפחה קביליו נמצא גם בארצות הברית, שם הוא נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, פלורידה וניו יורק. הוא נמצא גם בקנדה, שם הוא נפוץ בעיקר במחוזות אונטריו וקוויבק.

המשמעות של שם המשפחה קביליו

לשם המשפחה קביליו יש כמה משמעויות אפשריות. משמעות אפשרית אחת היא "פרש" או "מגדל סוסים". משמעות אפשרית נוספת היא "אוהב סוסים". השם יכול להיות גם נגזר מהמילה הלטינית caballus, שפירושה "סוס." שם המשפחה Cabilio קשור גם למילה האיטלקית caballo, שפירושה "סוס". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה פרש או מגדל סוסים. השם יכול להיות נגזר גם מהמילה הספרדית caballero, שפירושה "אביר". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה אביר או אציל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קביליו

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה קביליו. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו קביליו, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו "הסנדק" ו"הסנדק חלק ב'. אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה קביליו הוא הזמר והכותב הספרדי מיגל קביליו , שידוע בעיקר בזכות השיר שלו "Caballero". הוא ידוע גם בעבודתו עם להקת לוס דל ריו.

שם משפחה קביליו במאה ה-21

שם המשפחה קביליו עדיין נפוץ באיטליה, ספרד, פורטוגל ומדינות אחרות בעלות השפעה לטינית. בארצות הברית, השם נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, פלורידה וניו יורק. בקנדה, השם נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. שם המשפחה קביליו קשור למילה הלטינית caballus, שפירושה "סוס". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה פרש או מגדל סוסים. השם יכול להיות נגזר גם מהמילה הספרדית caballero, שפירושה "אביר". זה יכול להיות התייחסות למישהו שהיה אביר או אציל. שם המשפחה Cabilio קשור גם למילה האיטלקית caballo, שפירושה "סוס". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה פרש או מגדל סוסים. השם יכול להיות נגזר גם מהמילה הספרדית caballero, שפירושה "אביר". זה יכול להיות התייחסות למישהו שהיה אביר או אציל. שם המשפחה קביליו עדיין נפוץ באיטליה, ספרד, פורטוגל ומדינות אחרות בעלות השפעה לטינית. בארצות הברית, השם נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, פלורידה וניו יורק. בקנדה, השם נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. שם המשפחה קביליו נמצא גם במדינות אחרות, כגון ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, מקסיקו, ונצואלה. בארגנטינה השם נפוץ בעיקר במחוזות בואנוס איירס וסנטה פה. בברזיל, השם נפוץ ביותר במדינות מינאס ז'ראיס וריו דה ז'ניירו. בצ'ילה השם נפוץ בעיקר באזורי ולפראיסו וסנטיאגו. בקולומביה, השם נפוץ בעיקר במחלקות אנטיוקיה ועמק דל קאוקה. במקסיקו, השם נפוץ ביותר במדינות Jalisco ו- Nuevo León. בוונצואלה, השם נפוץ ביותר במדינות אראגואה וקארבובו. שם המשפחה קביליו נמצא גם במדינות אחרות, כמו אוסטרליה, צרפת, גרמניה ובריטניה. באוסטרליה, השם נפוץ ביותר במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה. בצרפת השם נפוץ בעיקר באזורי בריטני ופרובאנס-אלפ-קוט ד'אזור. בגרמניה השם נפוץ בעיקר במדינות בוואריה ונורדריין-וסטפאליה. בבריטניה, השם נפוץ ביותר במחוזות אסקס וקנט. שם המשפחה קביליו עדיין נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם, וסביר להניח שהוא יישאר כך עוד שנים רבות. השם קשור למילה הלטינית caballus, שפירושה "סוס". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה פרש או מגדל סוסים. השם יכול להיות גם נגזר מהמילה הספרדית caballero, שפירושה "אביר". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה אביר או אציל. שם המשפחה קביליו קשור גם למילה האיטלקית caballo, שפירושה "סוס". זו יכולה להיות התייחסות למישהו שהיה פרש או מגדל סוסים. לא משנה מה מקורו של שם המשפחה קביליו, זהו שם שעבר בדורות ועדיין נפוץ היום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן