דף הבית » הכי מדובר » ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה סומק

ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה סומק

2023-05-20 10:26:00+02:00

מהו שם המשפחה סומק?

שם המשפחה Blush הוא שם משפחה ממקור אנגלי. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם בעל גוון ורוד. השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "blusce", שפירושה "להסמיק". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו צרפתית, גרמנית והולנדית.

מקורות שם המשפחה סומק

התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה Blush מתוארך למאה ה-12 באנגליה. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש להתייחסות לאדם בעל גוון ורוד. השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "blusce", שפירושה "להסמיק". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו צרפתית, גרמנית והולנדית. בצרפת, השם מאוית "Blusse", ואילו בגרמניה הוא מאוית "Blusch". בהולנדית, השם מאוית "Bloosh".

התפשטות של סומק שם המשפחה

שם המשפחה סומק התפשט ברחבי העולם. בארצות הברית, השם נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בבריטניה, השם נפוץ ביותר במחוזות קנט, סארי ואסקס. בקנדה, השם נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק.

השכיחות הנוכחית של סומק שם המשפחה

שם המשפחה סומק עדיין די נפוץ היום. לפי נתוני הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, כיום חיים בארצות הברית מעל 10,000 אנשים עם שם המשפחה Blush. בבריטניה, השם נפוץ ביותר במחוזות קנט, סארי ואסקס. בקנדה, השם נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סומק

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סומק. אלו כוללים:

  • שחקן וקומיקאי אמריקאי, אדם סומק
  • זמר וכותב שירים אמריקאי, ג'ון בלאש
  • שחקן בריטי, דיוויד סומק
  • הסופרת האמריקאית, סוזן בלאש

סיכום

שם המשפחה Blush הוא שם משפחה ממוצא אנגלי שראשיתו במאה ה-12. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "blusce", שפירושה "להסמיק". השם עדיין נפוץ למדי כיום, עם למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה Blush שחיים בארצות הברית. ישנם גם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בלאש, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי אדם בלאש, הזמר והכותב האמריקאי ג'ון בלאש, השחקן הבריטי דיוויד בלאש והסופרת האמריקאית סוזן בלאש. למידע נוסף על ההיסטוריה המרתקת של שם המשפחה Blush, בקר בוויקיפדיה העברית או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן