דף הבית » מעניין » דניאל משמעות שם המשפחה – מדריך מקיף

דניאל משמעות שם המשפחה – מדריך מקיף

2023-05-08 08:17:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה דניאל?

שם המשפחה דניאל הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי דניאל. השם הפרטי דניאל הוא שם עברי שמשמעותו "אלוהים הוא השופט שלי". שם המשפחה דניאל נמצא במדינות ותרבויות רבות, כולל ארצות הברית, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת וספרד.

היסטוריה ומקור שם המשפחה דניאל

מקורו של שם המשפחה דניאל הוא במזרח התיכון, כאשר השם הפרטי דניאל נמצא בתנ"ך העברי. השם היה פופולרי על ידי הדמות המקראית דניאל, שהיה נביא בברית הישנה. השם התפשט ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים, ואומץ על ידי תרבויות ומדינות רבות ושונות.

וריאציות של שם המשפחה דניאל

לשם המשפחה דניאל יש וריאציות רבות, כולל דניאל, דניאלי, דניאלו, דניאלי, דניאלה, דניאלסון, דניאלי ודניאלסון. ניתן למצוא את הווריאציות של שם המשפחה במדינות רבות, כולל ארצות הברית, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת וספרד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דניאל

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה דניאל, כולל השחקנים דניאל רדקליף ודניאל קרייג, הזמר דניאל בדינגפילד והסופר דניאל דפו.

דניאל רדקליף

דניאל רדקליף הוא שחקן אנגלי הידוע בעיקר בזכות תפקידו כהארי פוטר בסדרת סרטי הארי פוטר. הוא גם שיחק במספר סרטים אחרים, כולל האישה בשחור, Kill Your Darlings ו-Swiss Army Man.

דניאל קרייג

דניאל קרייג הוא שחקן אנגלי הידוע בעיקר בזכות תפקידו כג'יימס בונד בסדרת סרטי ג'יימס בונד. הוא גם שיחק במספר סרטים אחרים, כולל עוגת שכבות, מינכן והנערה עם קעקוע הדרקון.

דניאל בדינגפילד

דניאל בדינגפילד הוא זמר-יוצר אנגלי הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "Gotta Get Thru This". הוא גם הוציא מספר סינגלים אחרים, כולל "If You're Not the One" ו-"Never Gonna Leave Your Side".

דניאל דפו

דניאל דפו היה סופר אנגלי הידוע בעיקר בזכות הרומן שלו רובינסון קרוזו. הוא גם היה עיתונאי ופמפלט פורה, וכתב עוד מספר רומנים, ביניהם מול פלנדריה וכתב עת של שנת המגפה. לסיכום, שם המשפחה דניאל הוא שם פטרונימי הנגזר מהשם הפרטי דניאל, שהוא שם עברי כלומר "אלוהים הוא השופט שלי". שם המשפחה דניאל נמצא במדינות ותרבויות רבות, כולל ארצות הברית, אנגליה, סקוטלנד, אירלנד, גרמניה, צרפת וספרד. ישנן וריאציות רבות של שם המשפחה דניאל, ואנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה, כולל השחקנים דניאל רדקליף ודניאל קרייג, הזמר דניאל בדינגפילד והסופר דניאל דפו. למידע נוסף על שם המשפחה דניאל, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן