דף הבית » TOP10 » דיין מאתר שמות משפחה: מדריך מקיף

דיין מאתר שמות משפחה: מדריך מקיף

2023-05-09 14:40:00+02:00

מהו שם המשפחה דיין?

שם המשפחה דיין הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "דיין", שפירושה "שופט". שם המשפחה דיין נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, אם כי הוא מצוי גם בקרב יהודים אשכנזים. שם המשפחה דיין נמצא במדינות רבות, כולל ישראל, ארצות הברית ובריטניה.

תולדות שם המשפחה דיין

מקורו של שם המשפחה דיין במזרח התיכון בימי הביניים. מאמינים כי שם המשפחה דיין אומץ לראשונה על ידי משפחות יהודיות שמונו כשופטים בבתי משפט יהודיים. שם המשפחה דיין עבר אז בדורות, ונמצא גם כיום בקרב יהודים.

מעקב אחר הגנאלוגיה של משפחתך

אם אתם מעוניינים להתחקות אחר אילן היוחסין של משפחתכם, שם המשפחה דיין יכול להיות נקודת התחלה מצוינת. ישנם מספר משאבים זמינים כדי לעזור לך להתחקות אחר ההיסטוריה של המשפחה שלך. אחד המשאבים הטובים ביותר הוא JewishGen Family Finder, שהוא מאגר מידע של שמות משפחה יהודיים. המאגר כולל מידע על מקור שם המשפחה דיין, וכן שמות משפחה נוספים הקשורים אליו.

JewishGen Family Finder

ה-JewishGen Family Finder הוא משאב נהדר למעקב אחר אילן היוחסין של משפחתך. המאגר כולל מידע על מקור שם המשפחה דיין, וכן שמות משפחה נוספים הקשורים אליו. המאגר כולל גם מידע על המקומות בהם נמצא שם המשפחה דיין וכן מידע על עצי המשפחה של אנשים בעלי שם המשפחה דיין.

FamilySearch

FamilySearch הוא משאב נהדר נוסף למעקב אחר אילן היוחסין של המשפחה שלך. האתר כולל מסד נתונים ניתן לחיפוש של עצי משפחה, כמו גם משאבים נוספים כגון רישומי מפקד אוכלוסין ורישומי לידה, נישואים ומוות. האתר כולל גם מאגר מידע ניתן לחיפוש של שמות משפחה יהודיים, הכולל מידע על מקור שם המשפחה דיין.

סיכום

שם המשפחה דיין הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "דיין", שפירושה "שופט". שם המשפחה דיין נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי, אם כי הוא מצוי גם בקרב יהודים אשכנזים. אם אתם מעוניינים להתחקות אחר אילן היוחסין של משפחתכם, שם המשפחה דיין יכול להיות נקודת התחלה מצוינת. ישנם מספר משאבים זמינים כדי לעזור לך להתחקות אחר ההיסטוריה של המשפחה שלך, כולל JewishGen Family Finder ו-FamilySearch. למידע נוסף על שם המשפחה דיין וכיצד להתחקות אחר שושלת היוחסין של משפחתך, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן