דף הבית » טופ 100 » דואן: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

דואן: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

דואן: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

מהו מקור שם המשפחה דואן?

דואן הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו באירלנד, שם הוא עדיין נפוץ היום. השם נגזר מהביטוי הגאלי האירי "דובהאן", שפירושו "כהה קטנה". זה גם חשב להיות קשור למילה האנגלית הישנה "דיונה", שפירושה "גבעה". השם דואן נמצא גם בסקוטלנד ובאנגליה, לשם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים אירים. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

וריאציות של שם המשפחה דואן

לשם המשפחה דואן יש וריאציות רבות, כולל דואן, דואן, דואן, דואן ודוויין. במקרים מסוימים, האיות של השם השתנה עם הזמן, כמו למשל במקרה של שם המשפחה דואן, שנכתב במקור "דואן".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דואן

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דואן, ביניהם השחקן והבמאי דואן ג'ונסון, המוזיקאי דואן אדי ושחקן הכדורסל דוויין ווייד.

דואן ג'ונסון

דואן ג'ונסון הוא שחקן ובמאי אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו Jumanji, The Scorpion King ו-The Fast and the Furious זיכיון. ג'ונסון הוא גם מפיק מצליח, לאחר שהפיק סרטים כמו Central Intelligence ו-Baywatch.

דואן אדי

דואן אדי הוא מוזיקאי וכותב שירים אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות הקלטות הרוקנרול האינסטרומנטליות שלו, שהופיעו בסרטים כמו The Wild One ו-The Blues Brothers. אדי הוכנס להיכל התהילה של הרוקנרול וזכה בפרס גראמי על מפעל חיים.

דוויין ווייד

דוויין ווייד הוא שחקן כדורסל מקצועני אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בתקופתו במיאמי היט, שם זכה בשלוש אליפויות NBA. ווייד הוא גם כוכב אולסטאר 12 פעמים ב-NBA ונבחר ל-MVP של גמר ה-NBA ב-2006. כרגע הוא שחקן חופשי.

סיכום

שם המשפחה דואן הוא שם משפחה פופולרי עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו באירלנד, ומאז התפשט למדינות אחרות כמו סקוטלנד, אנגליה וארצות הברית. לשם המשפחה יש הרבה וריאציות, ויש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה, כולל דואן ג'ונסון, דואן אדי ודוויין ווייד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן