דף הבית » הכי מדובר » גלזר שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

גלזר שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-04-22 23:35:00+02:00

היסטוריה של שם המשפחה של גלזר

שם המשפחה של גלזר הוא ממוצא יהודי, ומאמינים שמקורו באזור מזרח אירופה המכונה חיוור ההתיישבות. משערים שמשפחת גלזר הייתה בין היהודים הראשונים שהתיישבו באזור, שהיה אז חלק מהאימפריה הרוסית. משפחת גלזר הייתה חלק מקבוצה גדולה יותר של יהודים הידועים בשם היהודים האשכנזים, שהיו בין הראשונים שהתיישבו באזור. משפחת גלזר נודעה בחוש העסקים וביכולתה להתפרנס באזור. הם היו ידועים במומחיותם בתעשיית הטקסטיל, ורבים מבני משפחת גלזר עסקו בייצור בדים וביגוד. הם נודעו גם בפילנתרופיה שלהם, ורבים מבני משפחת גלזר היו מעורבים בפעילות צדקה באזור. משפחת גלזר נודעה גם במעורבותה בקהילה היהודית באזור. הם היו פעילים בחיי הדת והתרבות היהודיים באזור, והיו מעורבים בהקמת בתי כנסת ומוסדות יהודיים נוספים.

משמעות ומקור שם המשפחה גלזר

שם המשפחה של גלזר נגזר מהמילה העברית "גלאז", שפירושה "לזרוח". על פי החשד, השם ניתן למשפחת גלזר כהתייחסות לחוש העסקים שלה וליכולתה להתפרנס באזור. מוצאה של משפחת גלזר ככל הנראה באזור מזרח אירופה המכונה חיוור ההתיישבות . משערים שמשפחת גלזר הייתה בין היהודים הראשונים שהתיישבו באזור, שהיה אז חלק מהאימפריה הרוסית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גלזר

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה של גלזר, כולל:• אברם גלזר – איש עסקים אמריקאי ובעלים שותף של Tampa Bay Buccaneers• ג'ואל גלזר – איש עסקים אמריקאי ובעלים משותף של Tampa Bay Buccaneers• בריאן גלזר – איש עסקים אמריקאי ו בעלים שותף של Tampa Bay Buccaneers• מלקולם גלזר – איש עסקים אמריקאי ובעבר הבעלים של Tampa Bay Buccaneers• אדוארד גלזר – איש עסקים אמריקאי ובעלים משותף של Tampa Bay Buccaneers• דארסי גלזר קאסביץ' – פילנתרופ אמריקאי ובעלים שותף ב-Tampa Bay Buccaneers טמפה ביי בוקאנירס

טבלה של אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גלזר

שֵׁם כיבוש אִרגוּן
אברם גלזר איש עסקים טמפה ביי בוקאנירס
ג'ואל גלזר איש עסקים טמפה ביי בוקאנירס
בריאן גלזר איש עסקים טמפה ביי בוקאנירס
מלקולם גלזר איש עסקים טמפה ביי בוקאנירס
אדוארד גלזר איש עסקים טמפה ביי בוקאנירס
דארסי גלזר קאסביץ נַדבָן טמפה ביי בוקאנירס

סיכום

שם המשפחה של גלזר הוא ממוצא יהודי, ומאמינים שמקורו באזור מזרח אירופה המכונה חיוור ההתיישבות. משערים שמשפחת גלזר הייתה בין היהודים הראשונים שהתיישבו באזור, והם היו ידועים בחוש העסקים ובפילנתרופיה שלהם. משפחת גלזר ידועה גם במעורבותה בקהילה היהודית באזור, ומעורבותה בהקמת בתי כנסת ומוסדות יהודיים נוספים. שם המשפחה של גלזר נגזר מהמילה העברית "גלאז", שפירושה "לזרוח". . ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה של גלזר, ביניהם אברם גלזר, ג'ואל גלזר, בריאן גלזר, מלקולם גלזר, אדוארד גלזר ודארסי גלזר קאסביץ. אם תרצה ללמוד עוד על שם המשפחה של גלזר, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה העברית או צפה בסרטון YouTube הזה .

הפניות

Ancestry.com. (נד). משמעות השם גלזר והיסטוריה משפחתית של גלזר ב-Ancestry.com.JewishGen.org. (נד). גנאלוגיה של משפחת גלזר.Geni.com. (נד). משמעות השם גלזר והיסטוריה משפחתית של גלזר באתר Geni.com.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן