דף הבית » TOP10 » ברני סנדרס: מבט על שם המשפחה תחילה

ברני סנדרס: מבט על שם המשפחה תחילה

2023-04-21 16:29:00+02:00

ברני סנדרס: מבט על שם המשפחה תחילה

ברני סנדרס הוא פוליטיקאי והעצמאי הוותיק ביותר בתולדות הקונגרס האמריקאי. הוא סוציאליסט דמוקרטי המתאר את עצמו והיה דמות מרכזית בפוליטיקה האמריקאית מאז תחילת שנות ה-90. סנדרס הוא תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית והיה מבקר קולני של הממשל הנוכחי. הוא גם דמות מרכזית במפלגה הדמוקרטית והיה כוח מרכזי בבחירות לנשיאות 2020. סנדרס נולד בברוקלין, ניו יורק, להורים יהודים. אביו, אליאס בן יהודה סנדרס, היה מוכר צבע, ואמו, דורותי סנדרס, הייתה עקרת בית. סנדרס למד בבית הספר התיכון ג'יימס מדיסון ולאחר מכן בקולג' ברוקלין, שם רכש תואר ראשון במדעי המדינה. לאחר מכן למד באוניברסיטת שיקגו, שם קיבל תואר שני במדעי המדינה. סנדרס החל את הקריירה הפוליטית שלו ב-1971, כשנבחר לראשות עיריית ברלינגטון, ורמונט. הוא כיהן כראש עירייה במשך שמונה שנים, ובמהלכן סייע להחיות את כלכלת העיר ולשפר את התשתיות שלה. הוא גם עזר ליצור אווירה פוליטית מתקדמת יותר בעיר. ב-1981 נבחר סנדרס לבית הנבחרים של ארה"ב, שם כיהן במשך 16 שנים. בתקופתו בקונגרס, הוא היה תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית, כולל שירותי בריאות אוניברסליים, שכר מינימום גבוה יותר ומערכת מס פרוגרסיבית יותר. הוא גם התנגד למלחמת עיראק ולחוק הפטריוט. ב-2006 נבחר סנדרס לסנאט האמריקני, שם כיהן מאז. הוא היה מבקר קולני של הממשל הנוכחי והיה כוח מרכזי בבחירות לנשיאות ב-2020. הוא תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית והיה דמות מרכזית במפלגה הדמוקרטית. סנדרס היה דמות מרכזית בפוליטיקה האמריקאית במשך כמעט שלושה עשורים. הוא היה תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית והיה מבקר קולני של הממשל הנוכחי. הוא דמות מרכזית במפלגה הדמוקרטית והיה כוח מרכזי בבחירות לנשיאות ב-2020.

ההשפעה של ברני סנדרס על העולם

לברני סנדרס הייתה השפעה גדולה על העולם. הוא היה דמות מרכזית בפוליטיקה האמריקאית במשך כמעט שלושה עשורים והיה תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית. הוא היה מבקר קולני של הממשל הנוכחי והיה כוח מרכזי בבחירות לנשיאות 2020. למדיניות הפרוגרסיבית של סנדרס הייתה השפעה גדולה על העולם. הוא היה תומך חזק עבור שירותי בריאות אוניברסליים, שכר מינימום גבוה יותר ומערכת מס פרוגרסיבית יותר. הוא גם היה מבקר קולני של מלחמת עיראק וחוק הפטריוט. סנדרס היה גם דמות מרכזית במפלגה הדמוקרטית והיה כוח מרכזי בבחירות לנשיאות ב-2020. הוא היה תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית והיה מבקר קולני של הממשל הנוכחי. הוא גם היה דמות מרכזית במאבק לצדק חברתי וכלכלי. סנדרס היה גם דמות מרכזית במאבק לצדק סביבתי. הוא היה תומך חזק באנרגיה מתחדשת והיה מבקר קולני של מדיניות הממשל הנוכחי בנושא שינויי אקלים. הוא גם היה דמות מרכזית במאבק למען עתיד שוויוני ובר קיימא יותר. סנדרס היה גם דמות מרכזית במאבק למען זכויות האזרח. הוא היה תומך חזק לצדק גזעני והיה מבקר קולני של מדיניות הממשל הנוכחי בנושא ההגירה. הוא גם היה דמות מרכזית במאבק למען זכויות הלהט"ב. סנדרס היה גם דמות מרכזית במאבק לצדק כלכלי. הוא היה תומך חזק בשכר מחיה והיה מבקר קולני של מדיניות הממשל הנוכחי בנושא אי-שוויון בהכנסות. הוא גם היה דמות מרכזית במאבק לכלכלה שוויונית ובת קיימא יותר.

סיכום

ברני סנדרס הוא דמות מרכזית בפוליטיקה האמריקאית והייתה לה השפעה גדולה על העולם. הוא היה תומך חזק במדיניות פרוגרסיבית והיה מבקר קולני של הממשל הנוכחי. הוא גם היה דמות מרכזית במפלגה הדמוקרטית והיה כוח מרכזי בבחירות לנשיאות ב-2020. הוא היה תומך חזק עבור שירותי בריאות אוניברסליים, שכר מינימום גבוה יותר ומערכת מס פרוגרסיבית יותר. הוא גם היה דמות מרכזית במאבק לצדק חברתי וכלכלי, צדק סביבתי, זכויות אזרח וצדק כלכלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן