דף הבית » להעביר את הזמן » ברטובסקי: מבט על שם המשפחה

ברטובסקי: מבט על שם המשפחה

2023-05-05 06:06:00+02:00

מהו שם המשפחה ברטובסקי?

שם המשפחה ברטובסקי הוא שם פטרונימי, הנגזר משם הפרטי של אב או אב קדמון. זהו שם משפחה נפוץ במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. מקורו של השם הוא מימי הביניים, והוא נגזר מהשם האישי הגרמני ברתולומאוס, שפירושו "בנו של תלמאי". שם המשפחה ברטובסקי נמצא לרוב בארצות הברית, שם הוא מדורג במקום ה-1,845 במספר. שם משפחה נפוץ. הוא נמצא גם בקנדה, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-1,902 הנפוץ ביותר. בישראל, שם המשפחה ברטובסקי נדיר יחסית, והוא מדורג כשם המשפחה ה-4,743 בשכיחותו.

היסטוריה של שם המשפחה ברטובסקי

מקורו של שם המשפחה ברטובסקי הוא מימי הביניים, והוא נגזר מהשם האישי הגרמני ברתולומאוס, שפירושו "בנו של תלמאי". ההערכה היא שהשם הובא לאיים הבריטיים על ידי הנורמנים במהלך המאה ה-11. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה ברטובסקי הוא משנת 1273, כאשר ג'ון ברטובסקי מתועד במאה הגלילים של אוקספורדשייר. השם נמצא גם ברישומי מס הסקר של יורקשייר ב-1379.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברטובסקי

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ברטובסקי, כולל:

  • צ'אק ברטובסקי – גיבור סדרת הטלוויזיה "צ'אק".
  • ג'ון ברטובסקי – שחקן בייסבול מקצועי לשעבר.
  • יוסף ברטובסקי – שחקן כדורגל מקצועני לשעבר.
  • קארן ברטובסקי – שחקנית כדורסל מקצוענית לשעבר.
  • מארק ברטובסקי – שחקן הוקי מקצועי לשעבר.

שם משפחה ברטובסקי בעולם המודרני

שם המשפחה ברטובסקי עדיין נפוץ יחסית בארצות הברית, קנדה וישראל. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית. בישראל השם נמצא לרוב בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. שם המשפחה ברטובסקי נמצא גם במדינות נוספות בעולם, כולל אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה ובריטניה. עוד על שם המשפחה של Bartowski, אתה יכול לצפות בסרטון זה מ-YouTube: Bartowski Surname .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן