דף הבית » עשרת הגדולים » בן מוקה: שם משפחה לעניין

בן מוקה: שם משפחה לעניין

בן מוקה: שם משפחה לעניין

מה זה בן מוקה?

בן מוקה הוא שם משפחה מעניין. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. זהו שם עברי, ותרגומו המילולי הוא "בן מוקה". השם נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מה המשמעות של בן מוקה?

התרגום המילולי של בן מוקה הוא "בן מוקה". מוקה היא מילה עברית שפירושה "מבורך". לכן ניתן לפרש את בן מוחה כ"בן הקדוש ברוך הוא". מאמינים שהשם ניתן לבן כאות ברכה והגנה.

היכן נמצא בן מוקה?

בן מוקה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה. בקנדה, הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, הוא נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

בן מוקה בארצות הברית

בארצות הברית, השם בן מוקה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה. בניו יורק, השם נמצא לרוב ברובע ברוקלין וקווינס. בניו ג'רזי, הוא נמצא לרוב בערים ניוארק וג'רזי סיטי. בקליפורניה, הוא נמצא לרוב בערים לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.

בן מוקה בקנדה

בקנדה, השם בן מוקה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באונטריו, השם נמצא לרוב בערים טורונטו ואוטווה. בקוויבק, הוא נמצא לרוב בערים מונטריאול וקוויבק סיטי.

כמה נפוץ בן מוקה?

בן מוקה הוא לא שם נפוץ במיוחד. לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, השם נמצא בפחות מ-0.1% מהאוכלוסייה. בקנדה, השם נמצא בפחות מ-0.05% מהאוכלוסייה. בבריטניה, השם נמצא בפחות מ-0.01% מהאוכלוסייה.

השוואה מהירה

מדינה אחוז האוכלוסייה
ארצות הברית פחות מ-0.1%
קנדה פחות מ-0.05%
הממלכה המאוחדת פחות מ-0.01%

בן מוקה הוא שם משפחה מעניין ממוצא עברי. תרגומו המילולי הוא "בנו של הקדוש ברוך הוא", ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, אם כי הוא אינו נפוץ במיוחד. בארצות הברית, הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה. בקנדה, הוא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, הוא נמצא לרוב בלונדון ובמנצ'סטר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן