דף הבית » אנציקלופדיה » בלייז: מבט על שם המשפחה

בלייז: מבט על שם המשפחה

2023-04-20 00:23:00+02:00

מה מקורו של שם המשפחה בלעז?

על פי ההערכות, מקורו של שם המשפחה בלייז באנגליה, וחושבים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "blais", שפירושה "להבה" או "אש". מאמינים כי שם המשפחה ניתן במקור למי שהיה קשור לאש בדרך כלשהי, כגון נפח או כבאי. סבורים כי שם המשפחה שימש גם ככינוי למי שהיה לו מזג לוהט.

כמה נפוץ שם המשפחה בלייז?

שם המשפחה Blaze אינו נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. בבריטניה, שם המשפחה נפוץ ביותר במחוזות אסקס, קנט וסארי. בקנדה, שם המשפחה נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בלייז

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה בלייז. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל בלייז, שמוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הנגאובר" ו"הבתולה בת ה-40". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה בלייז הוא הזמר והפזמונאי האמריקאי בלייז פולי, הידוע בעיקר בזכות שירו "If I Could Only Fly".

סיכום

שם המשפחה Blaze אינו נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. מאמינים שמקורו באנגליה, וחושבים שהוא נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "blais", שפירושה "להבה" או "אש". ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בלייז, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל בלייז והזמר והפזמונאי האמריקאי בלייז פולי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן