דף הבית » להעביר את הזמן » בית המלוכה של אנגליה: מדריך מקיף

בית המלוכה של אנגליה: מדריך מקיף

2023-05-20 09:30:00+02:00

היכרות עם בית המלוכה של אנגליה

בית המלוכה של אנגליה הוא המלוכה הוותיקה והארוכה ביותר בעולם. הוא קיים מאז המאה ה-10 ובראשה עומדת המלכה אליזבת השנייה. בית המלוכה של אנגליה הוא מונרכיה חוקתית, כלומר המלך הוא ראש המדינה אך אין לו כל כוח פוליטי. במקום זאת, המלך הוא סמל לאומה ואחראי על שמירת החוק וייצוג המדינה בעניינים בינלאומיים.

היסטוריה של בית המלוכה של אנגליה

לבית המלוכה של אנגליה יש היסטוריה ארוכה ורב קומה. זה התחיל בשנת 1066 כאשר ויליאם הכובש, דוכס נורמנדי, פלש לאנגליה והוכתר למלך אנגליה. מאז, המלוכה הועברה לדורותיה, כאשר המונרך הנוכחי הוא המלכה אליזבת השנייה. לאורך ההיסטוריה שלו, בית המלוכה של אנגליה ראה את חלקו בסערה. במהלך מלחמת האזרחים האנגלית בוטלה המלוכה והוחלפה ברפובליקה. עם זאת, המלוכה שוחזרה בשנת 1660 והיא קיימת מאז.

החברים הנוכחיים בבית המלוכה של אנגליה

החברים הנוכחיים בבית המלוכה של אנגליה הם המלכה אליזבת השנייה, בעלה הנסיך פיליפ וארבעת ילדיהם: הנסיך צ'ארלס, הנסיך אנדרו, הנסיך אדוארד והנסיכה אן. גם נכדיה של המלכה, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, חברים בבית המלוכה של אנגליה.

תפקידו של בית המלוכה של אנגליה

בית המלוכה של אנגליה ממלא תפקיד חשוב בבריטניה. כראש המדינה, המונרך אחראי על שמירת החוק וייצוג המדינה בעניינים בינלאומיים. המונרך משמש גם כסמל של האומה ומהווה כוח מאחד עבור תושבי הממלכה המאוחדת.

עץ המשפחה המלכותי

שֵׁם יַחַס
המלכה אליזבת השנייה ראש בית המלוכה של אנגליה
הנסיך פיליפ בעלה של המלכה אליזבת השנייה
הנסיך צ'ארלס בנה של המלכה אליזבת השנייה
הנסיך אנדרו בנה של המלכה אליזבת השנייה
הנסיך אדוארד בנה של המלכה אליזבת השנייה
הנסיכה אן בתה של המלכה אליזבת השנייה
הנסיך וויליאם נכדה של המלכה אליזבת השנייה
הנסיך הארי נכדה של המלכה אליזבת השנייה

בית המלוכה של אנגליה בתרבות פופולרית

בית המלוכה של אנגליה הופיע בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות במהלך השנים. הדוגמה המפורסמת ביותר היא הסדרה The Crown של נטפליקס, העוקבת אחר חייה של המלכה אליזבת השנייה ומשפחתה. התוכנית זכתה להצלחה עצומה וזכתה בפרסים רבים, כולל כמה פרסי אמי. בית המלוכה של אנגליה גם הוצג בספרים רבים, כולל סדרת הארי פוטר הפופולרית. בספרים, בית המלוכה של אנגליה מיוצג על ידי דמותה של המלכה, שהיא מנהיגה רבת עוצמה וחכמה.

שאלות ותשובות

מי הוא ראש בית המלוכה של אנגליה כיום?

ראש בית המלוכה הנוכחי של אנגליה היא המלכה אליזבת השנייה.

מה תפקידו של בית המלוכה של אנגליה?

תפקידו של בית המלוכה של אנגליה הוא לשמור על החוק ולייצג את המדינה בעניינים בינלאומיים. המונרך משמש גם כסמל של האומה ומהווה כוח מאחד עבור תושבי הממלכה המאוחדת.

מהי ההיסטוריה של בית המלוכה של אנגליה?

לבית המלוכה של אנגליה יש היסטוריה ארוכה ורב קומה. זה התחיל בשנת 1066 כאשר ויליאם הכובש, דוכס נורמנדי, פלש לאנגליה והוכתר למלך אנגליה. מאז, המלוכה עברה לדורותיה, כאשר המונרך הנוכחי הוא המלכה אליזבת השנייה.

סיכום

בית המלוכה של אנגליה הוא המלוכה הוותיקה והארוכה ביותר בעולם. הוא קיים מאז המאה ה-10 ובראשה עומדת המלכה אליזבת השנייה. בית המלוכה של אנגליה הוא מונרכיה חוקתית, כלומר המלך הוא ראש המדינה אך אין לו כל כוח פוליטי. במקום זאת, המלך הוא סמל לאומה ואחראי על שמירת החוק וייצוג המדינה בעניינים בינלאומיים. בית המלוכה של אנגליה הוצג בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות במהלך השנים, כמו גם בספרים כמו סדרת הארי פוטר. כדי ללמוד עוד על בית המלוכה של אנגליה, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן