דף הבית » TOP10 » בירן הוא שם משפחה: היסטוריה, מוצא ומשמעות

בירן הוא שם משפחה: היסטוריה, מוצא ומשמעות

2023-04-19 15:13:00+02:00

מה המשמעות של ביירן?

בירן הוא שם משפחה ממוצא אירי, שמקורו ב-O Broin הגאלית, שפירושו "צאצא של בראן". השם בראן נגזר מהמילה האירית העתיקה ל"עורב". שם המשפחה ביירן נמצא לרוב באירלנד, אך נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

היסטוריה של שם המשפחה בירן

מקורו של שם המשפחה ביירן הוא במחוז ליינסטר באירלנד. משפחת Ó Broin הייתה משפחה חזקה ובעלת השפעה באזור, ושם המשפחה בירן נגזר מהגאלית Ó Broin, שפירושה "צאצא של בראן". השם בראן נגזר מהמילה האירית העתיקה ל"עורב". שם המשפחה ביירן נמצא לרוב באירלנד, אך נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה ביירן נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

וריאציות של שם המשפחה בירן

לשם המשפחה ביירן יש וריאציות רבות, כולל או'בירן, או'ברן, ברנס, ביירן, בירן ובירן.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בירן

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה ביירן, כולל:

גבריאל בירן

גבריאל בירן הוא שחקן, במאי קולנוע וסופר אירי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו החשודים הרגילים, Miller's Crossing ו-In Treatment.

רוז בירן

רוז בירן היא שחקנית אוסטרלית, הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו שושבינות, אקס-מן: מחלקה ראשונה ומרגל.

דיוויד בירן

דיוויד ביירן הוא מוזיקאי, זמר, כותב שירים ומפיק תקליטים אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בתור סולן להקת Talking Heads.

ג'ון בירן

ג'ון ביירן הוא כותב ואמן קומיקס סקוטי, הידוע בעיקר בזכות עבודתו ב-X-Men ו- Fantastic Four של מארוול קומיקס.

שם משפחה ביירן בתרבות פופולרית

שם המשפחה ביירן הופיע בסרטים ובתוכניות טלוויזיה פופולריות רבות, כולל הסרטים החשודים הרגילים, שושבינות ומרגלים, ותוכניות הטלוויזיה בטיפול ואקס-מן: אבולוציה. שם המשפחה ביירן הופיע גם בסדרת הקומיקס אקס-מן וארבעת המופלאים.

תפוצת שמות משפחה בירן

שם המשפחה ביירן נמצא לרוב באירלנד, אך נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה ביירן נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס.

שם משפחה בירן בחקר ה-DNA

שם המשפחה ביירן נחקר בחקר ה-DNA, והתוצאות הראו כי שם המשפחה ביירן נמצא לרוב באירלנד, ונמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

טבלה של וריאציות שם משפחה בירן

וָרִיאַצִיָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
או'בירן אִירִית צאצא של בראן
אוברן אִירִית צאצא של בראן
שורף אִירִית צאצא של בראן
בירן אִירִית צאצא של בראן
בירן אִירִית צאצא של בראן
בירן אִירִית צאצא של בראן

שם המשפחה בירן הוא שם משפחה מעניין, עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. זהו שם משפחה ממוצא אירי, שמקורו ב- Ó Broin הגאלית, שפירושו "צאצא של בראן". השם בראן נגזר מהמילה האירית העתיקה ל"עורב". שם המשפחה ביירן נמצא לרוב באירלנד, אך נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה ביירן, כולל גבריאל ביירן, רוז ביירן, דייוויד ביירן וג'ון ביירן. שם המשפחה ביירן הופיע בסרטים פופולריים רבים ובתוכניות טלוויזיה, וגם נחקר במחקר DNA. למידע נוסף על שם המשפחה בירן, עיין בסרטון YouTube זה על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה בירן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן