דף הבית » מגזין » אקיטה: שם משפחה ממוצא ספרדי

אקיטה: שם משפחה ממוצא ספרדי

. אקיטה: שם משפחה ממוצא ספרדי

אקיטה: שם משפחה ממוצא ספרדי

אקיטה הוא שם משפחה ממוצא ספרדי, והוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה הלטינית אקווה, שפירושה "מים". שם המשפחה נמצא לרוב בספרד, פורטוגל ואמריקה הלטינית, אך נמצא גם במדינות אחרות כגון ארצות הברית, קנדה ובריטניה. המקור של שם המשפחה אקוויטה הוא מאמינים כי מקורו של המילה הלטינית אקווה , שפירושו "מים". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד נהרות, אגמים או גופי מים אחרים. שם המשפחה קשור גם למילה הספרדית aquitano, שפירושה "מהמים". שם המשפחה אקיטה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ספרד, פורטוגל, אמריקה הלטינית, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בספרד, שם המשפחה אקיטה נמצא לרוב באזורי גליציה, אסטוריאס וחבל הבאסקים. בפורטוגל, שם המשפחה אקיטה נמצא לרוב באזורי אלגרבה ומדיירה. באמריקה הלטינית, שם המשפחה אקיטה נמצא לרוב במקסיקו, ברזיל וארגנטינה. בארצות הברית, שם המשפחה אקיטה נמצא לרוב בקליפורניה, טקסס ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה אקוויטה נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה אקיטה נמצא לרוב באנגליה ובוויילס. שם המשפחה אקיטה מקושר לכמה אנשים בולטים, ביניהם השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו אקיטה, הכדורגלן הפורטוגלי ז'ואאו אקיטה והזמר והפזמונאי המקסיקני חואן אקיטה.

משמעות שם המשפחה אקיטה

המשמעות של שם המשפחה אקוויטה נגזרת מהמילה הלטינית אקווה, שפירושה "מים". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי אנשים שחיו ליד נהרות, אגמים או גופי מים אחרים. שם המשפחה קשור גם למילה הספרדית aquitano, שפירושה "מהמים".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אקיטה

שם המשפחה אקיטה קשור לכמה אנשים בולטים, כולל השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו אקיטה, הכדורגלן הפורטוגלי ז'ואאו אקיטה והזמר והפזמונאי המקסיקני חואן אקיטה.

השוואה מהירה

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת אנשים בולטים
לָטִינִית מים אנטוניו אקיטה, ז'ואאו אקיטה, חואן אקיטה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן