דף הבית » אנציקלופדיה » אפי נווה: יזם ומנהיג עסקי ישראלי

אפי נווה: יזם ומנהיג עסקי ישראלי

אפי נווה: יזם ומנהיג עסקי ישראלי

מי זה אפי נווה?

אפי נווה הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שזכה להצלחה במגוון תעשיות. הוא המייסד והמנכ"ל של Neve Ventures, חברת הון סיכון המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים. הוא גם המייסד של קבוצת נווה, חברת הון פרטית המשקיעה בחברות ישראליות. נווה עוסקת בקהילת העסקים הישראלית למעלה מ-25 שנה ומהווה דמות מפתח בפיתוח כלכלת המדינה.

הקריירה של אפי נווה

נווה החל את דרכו בתחילת שנות ה-90 כבנקאי השקעות בבנק הפועלים, מהבנקים הגדולים בישראל. לאחר מכן הוא המשיך להיות מנכ"ל חברת הון סיכון, שם השקיע בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים. בשנת 2000 הוא הקים את Neve Ventures, חברת הון סיכון המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים. נווה עוסק גם בקהילת העסקים הישראלית למעלה מ-25 שנה ומהווה דמות מפתח בפיתוח כלכלת המדינה. בנוסף לפעילות ההון סיכון שלו, נווה הוא גם המייסד והמנכ"ל של קבוצת נווה, חברה פרטית חברת הון המשקיעה בחברות ישראליות. הוא גם יו"ר הדירקטוריון של איגוד ההון סיכון בישראל. נווה חבר בדירקטוריון של מספר חברות ישראליות, ביניהן רשות החדשנות, תעשיות הטכנולוגיה המתקדמת, ואיגוד ההון סיכון הישראלי.

ההישגים של נווה

נווה השיגה הצלחה במגוון תעשיות. הוא זכה להכרה על תרומתו לכלכלה הישראלית, לרבות נבחר כאחד מ-50 האנשים המשפיעים ביותר בעסקים הישראליים על ידי פורבס ישראל בשנת 2017. הוא זכה גם להכרה על פעילותו הפילנתרופית, לרבות הענקת פרס ישראל ליזמות חברתית בשנת 2018.

הפעילות הפילנתרופית של נווה

נווה תומך חזק בפעילות פילנתרופית בישראל. הוא המייסד של קרן נווה, המעניקה מענקים לעמותות ישראליות המוקדשות לקידום שינוי חברתי. הוא גם חבר דירקטוריון של איגוד ההון סיכון הישראלי, המעניק מענקים לסטארט-אפים ישראלים. נווה הוא גם חבר דירקטוריון של תעשיות הטכנולוגיה המתקדמת בישראל, המעניקה מענקים לחברות ישראליות המפתחות טכנולוגיות חדשניות. הוא גם חבר דירקטוריון ברשות החדשנות, המעניקה מענקים לחברות ישראליות המפתחות מוצרים ושירותים חדשניים.

מורשת נווה

אפי נווה הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שזכה להצלחה במגוון תעשיות. הוא היה דמות מפתח בפיתוח המשק הישראלי וזכה להכרה על פעילותו הפילנתרופית. המורשת של נווה תמשיך להיות מורגשת בקהילת העסקים הישראלית עוד שנים רבות.

טייק אווי מפתח

  • אפי נווה הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שזכה להצלחה במגוון תעשיות.
  • Neve הוא המייסד והמנכ"ל של Neve Ventures, חברת הון סיכון המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים.
  • הוא גם המייסד של קבוצת נווה, חברת הון פרטית המשקיעה בחברות ישראליות.
  • נווה זכה להכרה על תרומתו לכלכלה הישראלית, לרבות נבחר כאחד מ-50 האנשים המשפיעים ביותר בעסקים הישראליים על ידי פורבס ישראל ב-2017.
  • הוא גם תומך חזק בפעילות פילנתרופית בישראל ומייסד קרן נווה, המעניקה מענקים לעמותות ישראליות.
  • המורשת של נווה תמשיך להיות מורגשת בקהילת העסקים הישראלית עוד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן