דף הבית » TOP10 » אפי הנמר שם משפחה: מדריך מקיף

אפי הנמר שם משפחה: מדריך מקיף

2023-04-17 11:33:00+02:00

מה מקור השם אפי?

אפי הוא שם ממוצא יווני, הנגזר מהשם Euphemia, שפירושו "דיבור טוב". השם זכה לפופולריות על ידי הדמות אפי טרינקט בסדרת משחקי הרעב. זהו גם שם פופולרי בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהשם הגאלי Eithne, שפירושו "אש". השם אפי נמצא גם בתנ"ך, שם הוא שמה של בתו של אליהו הנביא. זהו גם שמה של דמות במגילת אסתר, והוא מוזכר בברית החדשה כשמה של אישה שנרפאה על ידי ישוע.

מה פירוש השם אפי?

השם אפי נגזר מהשם היווני Euphemia, שפירושו "דיבור טוב". זה קשור גם לשם הגאלי Eithne, שפירושו "אש". השם נתפס לעתים קרובות כסמל של כוח ואומץ, כמו גם תזכורת לחשיבות של דיבור על מה שנכון.

כמה פופולרי השם אפי?

השם אפי אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אך הוא צובר פופולריות. בשנת 2018, זה היה השם ה-841 הפופולרי ביותר עבור בנות בארצות הברית, לעומת המקום ה-945 בשנת 2017. בסקוטלנד, השם פופולרי הרבה יותר, ומדורג כשם ה-32 הפופולרי ביותר עבור בנות בשנת 2018.

אנשים מפורסמים בשם אפי

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי השם אפי, כולל:• אפי גריי, אשתו של ג'ון רוסקין, מבקר אמנות ויקטוריאני מפורסם• אפי טרינקט, דמות מסדרת משחקי הרעב• אפי ווייט, דמות מהמחזמר Dreamgirls • אפי מונה מאק, עיתונאית פורצת דרך• אפי אנדרסון סמית', מחנכת אפרו-אמריקאית פורצת דרך

שאלות ותשובות על השם אפי

ש: מה מקור השם אפי?

ת: השם אפי הוא ממקור יווני, נגזר מהשם Euphemia, שפירושו "דיבור טוב". זהו גם שם פופולרי בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהשם הגאלי Eithne, שפירושו "אש".

ש: מה פירוש השם אפי?

ת: השם אפי נגזר מהשם היווני Euphemia, שפירושו "דיבור טוב". זה קשור גם לשם הגאלי Eithne, שפירושו "אש". השם נתפס לעתים קרובות כסמל של כוח ואומץ, כמו גם תזכורת לחשיבות של דיבור על מה שנכון.

ש: עד כמה השם אפי פופולרי?

ת: השם אפי אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אבל הוא צובר פופולריות. בשנת 2018, זה היה השם ה-841 הפופולרי ביותר עבור בנות בארצות הברית, לעומת המקום ה-945 בשנת 2017. בסקוטלנד, השם פופולרי הרבה יותר, ומדורג כשם ה-32 הפופולרי ביותר עבור בנות בשנת 2018.

סיכום

השם אפי הוא ממקור יווני, נגזר מהשם Euphemia, שפירושו "דיבור טוב". זהו גם שם פופולרי בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהשם הגאלי Eithne, שפירושו "אש". השם נתפס לעתים קרובות כסמל של כוח ואומץ, כמו גם תזכורת לחשיבות של דיבור על מה שנכון. השם אפי אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אך הוא צובר פופולריות. בסקוטלנד, השם הרבה יותר פופולרי, מדורג כשם ה-32 הכי פופולרי לבנות בשנת 2018. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי השם אפי, ביניהם אפי גריי, אפי טרינקט, אפי ווייט, אפי אנדרסון סמית' ואפי. מונה מאק. למידע נוסף על השם אפי, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן