דף הבית » הכי מדובר » אמיר שם משפחה – מבט מקיף

אמיר שם משפחה – מבט מקיף

אמיר שם משפחה – מבט מקיף

מה שם המשפחה של אמיר?

שם המשפחה אמיר הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם. היא נגזרת מהמילה הערבית "אמיר", שפירושה "מפקד" או "מנהיג". שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, ארצות הברית וקנדה.

מקורות שם משפחת אמיר

מקורו של שם המשפחה אמיר הוא במזרח התיכון. משערים שזה נגזר מהמילה הערבית "אמיר", שפירושה "מפקד" או "מנהיג". שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, ארצות הברית וקנדה. לפי ההערכה, שם המשפחה אמיר שימש את המעמד השליט במזרח התיכון. סבורים כי הוא שימש את בעלי הכוח כדי להבדיל את עצמם מפשוטי העם. גם שם המשפחה של אמיר שימש לוחמים ומנהיגים בקרב.

אמיר שם משפחה במזרח התיכון

שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במזרח התיכון. נהוג לחשוב שמקורו באזור והוא נפוץ מאוד כיום. במזרח התיכון, שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במדינות כמו עיראק, איראן, סוריה ולבנון. הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור, כולל ערב הסעודית, ירדן ואיחוד האמירויות הערביות.

שם משפחה של אמיר בצפון אפריקה

שם המשפחה אמיר נמצא גם בצפון אפריקה. הוא נמצא לרוב במדינות כמו מרוקו, אלג'יריה, תוניסיה ולוב. הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור, כולל מצרים, סודן ומאוריטניה.

שם משפחה של אמיר בדרום אסיה

שם המשפחה אמיר נמצא גם בדרום אסיה. הוא נמצא לרוב במדינות כמו הודו, פקיסטן, בנגלדש וסרי לנקה. הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור, כולל נפאל, בהוטן ואפגניסטן.

שם משפחה של אמיר במקומות אחרים בעולם

שם המשפחה אמיר נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כולל אירופה, ארצות הברית וקנדה. באירופה, שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במדינות כמו בריטניה, צרפת, גרמניה ואיטליה. בארצות הברית, שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במדינות כמו קליפורניה, ניו יורק, פלורידה וטקסס. בקנדה, שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במחוזות כמו אונטריו, קוויבק וקולומביה הבריטית.

השוואה מהירה

אזור מדינות
המזרח התיכון עיראק, איראן, סוריה, לבנון, ערב הסעודית, ירדן, איחוד האמירויות הערביות
צפון אפריקה מרוקו, אלג'יריה, תוניסיה, לוב, מצרים, סודן, מאוריטניה
דרום אסיה הודו, פקיסטן, בנגלדש, סרי לנקה, נפאל, בהוטן, אפגניסטן
אֵירוֹפָּה בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה
ארצות הברית קליפורניה, ניו יורק, פלורידה, טקסס
קנדה אונטריו, קוויבק, קולומביה הבריטית

סיכום

שם המשפחה אמיר הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות בעולם. היא נגזרת מהמילה הערבית "אמיר", שפירושה "מפקד" או "מנהיג". שם המשפחה אמיר נמצא לרוב במזרח התיכון, צפון אפריקה ודרום אסיה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל אירופה, ארצות הברית וקנדה. מקורו של שם המשפחה אמיר הוא במזרח התיכון והוא נפוץ מאוד היום. למידע נוסף על שם המשפחה של אמיר, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן