דף הבית » טופ 100 » אליר: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

אליר: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

2023-04-16 11:32:00+02:00

מה פירוש השם אליר?

אליר הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. השם נגזר מהמילה העברית "אל", שפירושה "אלוהים". הסיומת "ir" היא סיומת נפוצה לשמות משפחה עבריים, ומשמעותה "אלוהים שלי". לכן, ניתן לתרגם את השם אליר למשמעות "אלוהים שלי". השם אליר נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא מאוית "אל-עיר". בערבית, השם נגזר ממילת השורש "אל", שפירושה "ה". הסיומת "ir" משמשת גם בערבית, ומשמעותה "שלי". לכן, ניתן לתרגם את השם אליר למשמעות "אלוהים שלי" גם בערבית.

היכן נמצא השם אליר?

השם אליר נמצא במדינות רבות בעולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם משפחה פופולרי. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. השם נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם משפחה נדיר יחסית.

אנשים מפורסמים עם השם אליר

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אליר. אחד המפורסמים הוא ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שנולד בשם המשפחה אליר. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה אליר כוללים את הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות.

שכיחות השם אליר

השם אליר אינו שם משפחה נפוץ במיוחד. לפי נתוני הלשכה המרכזית הישראלית לסטטיסטיקה, בישראל היו רק 1,937 אנשים עם שם המשפחה אליר בשנת 2019. זה הופך אותו לשם המשפחה ה-5,817 בשכיחותו במדינה. בארה"ב השם אליר נפוץ עוד פחות. לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, היו רק 5 אנשים עם שם המשפחה אליר בארצות הברית בשנת 2019. זה הופך אותו לשם המשפחה ה-37,851 הנפוץ ביותר במדינה.

טבלת שכיחות השם אליר

מדינה מספר אנשים עם השם אליר
ישראל 1,937
ארצות הברית 5

סיכום

השם אליר הוא שם משפחה בעל היסטוריה עשירה. הוא נגזר מהמילה העברית "אל", שפירושה "אלוהים", והסיומת "ir", שפירושה "אלוהים שלי". השם נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם משפחה פופולרי. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. בארצות הברית השם אליר הוא שם משפחה נדיר יחסית. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אליר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות. למידע נוסף על השם אליר, אתה יכול צפו בסרטון זה מיוטיוב: שם משפחה של אליר . לסיכום, השם אליר הוא שם משפחה בעל היסטוריה עשירה ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם משפחה פופולרי. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן. בארצות הברית השם אליר הוא שם משפחה נדיר יחסית. יש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אליר, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין, והשחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן