דף הבית » מעניין » איש המשפחה: סקירה של התינוק

איש המשפחה: סקירה של התינוק

איש המשפחה: סקירה של התינוק

איש המשפחה: סקירה של התינוק

איש המשפחה היא סדרה העוקבת אחר חייו של איש ממעמד הביניים, סריקנט טיווארי, שמתקשה לאזן את חייו האישיים והמקצועיים. הסדרה נוצרה על ידי ראג' נידימורו וקרישנה DK ומככבת בה מנוג' בג'פייי בתפקיד Srikant. הסדרה זמינה ב- Amazon Prime Video ולאחרונה הוציאה את העונה השלישית שלה, The Baby.

עלילה

התינוק עוקב אחר סריקנט כשהוא מוטל על משימה חדשה. הוא מופקד להגן על תינוק, שהוא יעד של קבוצת טרור. סריקנט חייב להגן על התינוק תוך ניסיון לאזן את חיי המשפחה שלו. בדרך הוא מגלה סודות על התינוק ועל קבוצת הטרור.

דמויות

לאיש המשפחה יש קאסט נהדר של דמויות. Manoj Bajpayee מגלם את התפקיד הראשי של Srikant Tiwari. הוא איש ממעמד הביניים שמתקשה לאזן את חייו האישיים והמקצועיים. הוא בעל ואב אוהב, אבל הוא גם סוכן מיומן. פריאמאני מגלמת את התפקיד של סוצ'יטרה טיווארי, אשתו של סריקנט. היא אישה חזקה ועצמאית שמנסה לשמור על משפחתה. שריב האשמי מגלם את התפקיד של JK Talpade, עמיתו וחברו של Srikant. הוא חבר נאמן ואמין שתמיד יש לו את הגב של סריקנט.

ערכות נושא

איש המשפחה בוחן מגוון נושאים, כגון משפחה, נאמנות ופטריוטיות. הסדרה נוגעת גם בנושאי הטרור ובהשלכות המלחמה. זו סדרה מעוררת מחשבה שתגרום לכם לחשוב על העולם בו אנו חיים.

דעה אישית

איש המשפחה היא סדרה מצוינת משעשעת ומעוררת מחשבה כאחד. הסדרה כתובה היטב והדמויות מפותחות היטב. העלילה מרתקת והנושאים נחקרים בצורה משמעותית. הבייבי היא תוספת מצוינת לסדרה ואני ממליץ עליה בחום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן