דף הבית » TOP10 » איך צמח שם המשפחה באנגלית

איך צמח שם המשפחה באנגלית

איך צמח שם המשפחה באנגלית

מקורות שם המשפחה

שם המשפחה הוא שם משפחה אנגלי שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כשם משפחה פטרונימי לציון אביו או אביו הקדמון של אדם. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "læst", שפירושה "אחרון" או "סופי". זה שימש גם לציון אדם שהיה האחרון בשושלת המשפחה שלהם. שם המשפחה תועד לראשונה במאה ה-12 במחוז נורפולק, אנגליה. הוא שימש כשם אישי על ידי המשפחה הנורמנית-צרפתית של דה לאסט. השם שימש גם את המשפחה האנגלית של דה לאסטה, שהיו בולטות באזור. שם המשפחה נמצא בשימוש באנגליה במשך מאות שנים, והוא נמצא בשימוש עד היום. זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

וריאציות של שם המשפחה

לשם המשפחה יש וריאציות רבות, כולל Last, Laste, Laston, Lasten, Lastman, Laston, Lasten ו-Lastman. זה גם מאוית לפעמים Lastin, Lasten או Lastman. שם המשפחה נמצא לפעמים גם עם הקידומת "de", המעידה על כך שהמשפחה הייתה ממוצא נורמני-צרפתי. קידומת זו משמשת לעתים קרובות בארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

שם המשפחה בארצות הברית

שם המשפחה הוא שם משפחה פופולרי בארצות הברית. זה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, קליפורניה וטקסס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל פנסילבניה, אוהיו ואילינוי. שם המשפחה נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בחלק ממדינות אירופה, כולל צרפת, גרמניה והולנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה, ביניהם השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון לסט, השחקן והבמאי הבריטי מייקל לסט, והזמר והפזמונאי האמריקאי טיילור Last.The Last Name הוא גם שמה של להקת רוק בריטית פופולרית , שהוקמה בסוף שנות ה-70. הלהקה הוציאה כמה אלבומים והיו לה כמה סינגלים להיטים.

סיכום

שם המשפחה הוא שם משפחה אנגלי שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כשם משפחה פטרונימי לציון אביו או אביו הקדמון של אדם. השם שימש במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. זה גם השם של להקת רוק בריטית פופולרית, ויש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה. למידע נוסף על שם המשפחה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן