דף הבית » עשרת הגדולים » איך למצוא מישהו לפי שם משפחה ושם פרטי

איך למצוא מישהו לפי שם משפחה ושם פרטי

איך למצוא מישהו לפי שם משפחה ושם פרטי

מבוא

האם אתה מנסה למצוא מישהו לפי שם המשפחה והשם הפרטי שלו? זה יכול להיות אתגר לאתר מישהו אם אין לך מידע רב עליו. למרבה המזל, יש כמה דרכים שונות לחפש מישהו באינטרנט. במאמר זה, נדון כיצד למצוא מישהו לפי שם משפחה ושם פרטי באמצעות מנועי חיפוש, מדיה חברתית ומשאבים מקוונים אחרים.

מנועי חיפוש

מנועי חיפוש הם מקום מצוין להתחיל בו כאשר אתה מנסה למצוא מישהו לפי שם המשפחה והשם הפרטי שלו. אתה יכול להשתמש במנוע חיפוש כמו גוגל או בינג כדי לחפש את שמו של האדם וכל מידע אחר שיש לך עליו. לדוגמה, אם אתה מכיר את העיר או המדינה של האדם, אתה יכול לכלול את זה בחיפוש שלך. אתה יכול גם לחפש את שמו של האדם בשילוב עם מילות מפתח אחרות, כגון המקצוע או תחומי העניין שלו.

שימוש בתכונות חיפוש מתקדמות

לרוב מנועי החיפוש יש תכונות חיפוש מתקדמות שיכולות לעזור לך לצמצם את תוצאות החיפוש שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש באופרטור "site:" כדי לחפש שם של אדם באתר מסוים. אתה יכול גם להשתמש באופרטור "filetype:" כדי לחפש שם של אדם בסוג קובץ מסוים, כגון מסמך PDF או Word.

משתמש ברשתות חברתיות

מדיה חברתית היא עוד דרך מצוינת למצוא מישהו לפי שם המשפחה והשם הפרטי שלו. אתה יכול להשתמש בפלטפורמת מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר כדי לחפש את שמו של האדם. אתה יכול גם להשתמש בתכונות החיפוש המתקדמות של הפלטפורמה כדי לצמצם את תוצאות החיפוש שלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש במסנן "מיקום" כדי לחפש את האדם בעיר או מדינה ספציפית.

שימוש במשאבים מקוונים אחרים

ישנם גם משאבים מקוונים אחרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי למצוא מישהו לפי שם המשפחה והשם הפרטי שלו. לדוגמה, אתה יכול להשתמש במנוע חיפוש אנשים כמו Pipl או ZabaSearch כדי לחפש את שמו של האדם. אתה יכול גם להשתמש במנוע חיפוש רשומות ציבוריות כמו TruthFinder או Instant Checkmate כדי לחפש את שמו של האדם ברשומות ציבוריות.

השוואה מהירה

מַשׁאָב תכונות חיפוש
מנועי חיפוש תכונות חיפוש מתקדם, כגון האופרטורים "site:" ו-"filetype:".
מדיה חברתית מסנני חיפוש מתקדמים, כגון מסנן "מיקום".
מנועי חיפוש אנשים חפש אנשים לפי שם.
מנועי חיפוש של רשומות ציבוריות חפש אנשים ברשומות ציבוריות.

סיכום

למצוא מישהו לפי שם המשפחה והשם הפרטי שלו יכול להיות אתגר, אבל יש כמה דרכים שונות לחפש אותו באינטרנט. אתה יכול להשתמש במנועי חיפוש, מדיה חברתית, מנועי חיפוש אנשים ומנועי חיפוש של רשומות ציבוריות כדי לאתר את האדם שאתה מחפש. למידע נוסף על מציאת אנשים באינטרנט, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן