דף הבית » מעניין » איך לכתוב שם משפחה בסוגריים בכרטיס טיסה

איך לכתוב שם משפחה בסוגריים בכרטיס טיסה

2023-04-15 03:56:00+02:00

מהו שם משפחה בסוגריים?

שם משפחה בסוגריים הוא דרך לציין שמי ששמו כתוב בכרטיס הטיסה אינו בעל הכרטיס הראשי. הוא משמש לעתים קרובות כאשר אדם נוסע עם מישהו אחר שיש לו שם משפחה אחר. לדוגמה, אם אדם בשם ג'ון סמית נוסע עם אשתו, מרי ג'ונס, בכרטיס עשוי להיות "ג'ון סמית' (מרי ג'ונס)". זה מצביע על כך שמרי ג'ונס היא בעלת הכרטיס העיקרית, וג'ון סמית' נוסע איתה.

מדוע חשוב לכתוב שם משפחה בסוגריים?

כתיבת שם משפחה בסוגריים חשובה מכיוון שהיא עוזרת להבטיח שמי ששמו מופיע בכרטיס הוא האדם שנוסע בפועל. זה חשוב במיוחד בעת נסיעה בינלאומית, מכיוון שזה יכול לעזור למנוע בלבול או עיכובים בשדה התעופה. זה גם עוזר להבטיח שהאדם ששמו מופיע על הכרטיס הוא זה שאחראי לכל עמלות או חיובים הקשורים לכרטיס.

איך לכתוב שם משפחה בסוגריים בכרטיס טיסה

כתיבת שם משפחה בסוגריים על כרטיס טיסה היא תהליך פשוט יחסית. השלב הראשון הוא למצוא את הקטע בכרטיס המאפשר הוספת שם משפחה. זה בדרך כלל ממוקם בגב הכרטיס, והוא יסומן "שם משפחה בסוגריים" או משהו דומה. לאחר איתור הקטע, פשוט כתוב את שם המשפחה של מי שנוסע עם בעל הכרטיס הראשי בסוגריים. לדוגמה, אם ג'ון סמית' נוסע עם מרי ג'ונס, על הכרטיס יהיה כתוב "ג'ון סמית' (מרי ג'ונס)".

טיפים וטריקים לכתיבת שם משפחה בסוגריים בכרטיס טיסה

בדוק פעמיים את השם

לפני הגשת הכרטיס, חשוב לבדוק שוב את השם שכתוב בסוגריים. זה חשוב במיוחד בנסיעות בינלאומיות, שכן כל טעות יכולה לגרום לעיכובים או לבעיות אחרות בשדה התעופה.

בדוק את הדיוק בכרטיס

לאחר הדפסת הכרטיס, חשוב לבדוק את הדיוק שלו. זה כולל בדיקת השם שכתוב בסוגריים וכן כל מידע אחר שמודפס על הכרטיס.

שמרו על הכרטיס מאובטח

חשוב גם לשמור על הכרטיס מאובטח. המשמעות היא לשמור אותו במקום בטוח, כגון ארנק או ארנק, ולא להשאיר אותו במקום ציבורי שבו הוא עלול להיגנב או לאיבוד.

בדוק את תקנות שדות התעופה

לבסוף, חשוב לבדוק את תקנות שדה התעופה לפני הנסיעה. הדבר חשוב במיוחד בעת נסיעה בינלאומית, שכן לשדות תעופה שונים עשויות להיות תקנות שונות לגבי השימוש בשמות משפחה בסוגריים. כתיבת שם משפחה בסוגריים על כרטיס טיסה היא תהליך פשוט יחסית. עם זאת, חשוב לבדוק שוב את השם, לבדוק את דיוק הכרטיס, לשמור את הכרטיס מאובטח ולבדוק את תקנות שדה התעופה לפני הנסיעה. פעולה זו יכולה לעזור להבטיח שהאדם ששמו מופיע בכרטיס הוא האדם שנוסע בפועל, ויכול לעזור למנוע בלבול או עיכובים בשדה התעופה. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על איך לכתוב שם משפחה בסוגריים על כרטיס טיסה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן