דף הבית » אנציקלופדיה » איך לכתוב שם משפחה באנגלית

איך לכתוב שם משפחה באנגלית

איך לכתוב שם משפחה באנגלית

מהו שם משפחה?

שם משפחה, המכונה גם שם משפחה, הוא חלק משם של אדם שעובר מדור לדור. זה בדרך כלל החלק האחרון בשמו המלא של אדם, והוא משמש בדרך כלל לזיהוי משפחה או קבוצת אנשים. שמות משפחה נגזרים לרוב מעיסוקו של אדם, ממקום מוצאו או ממאפיינים אחרים.

איך לכתוב שם משפחה באנגלית

כשכותבים שם משפחה באנגלית, יש כמה כללים שיש לפעול לפיהם. ראשית, חשוב לציין שיש הבדלים בין איות אמריקאי ובריטי. באנגלית אמריקאית, שם המשפחה נכתב בדרך כלל באותיות גדולות, ואילו באנגלית בריטית, שם המשפחה נכתב בדרך כלל עם האות הראשונה בלבד.

אנגלית אמריקאית

באנגלית אמריקאית, שם המשפחה כתוב בדרך כלל באותיות גדולות. לדוגמה, אם שם המשפחה הוא Smith, הוא ייכתב כ-SMITH.

אנגלית בריטית

באנגלית בריטית, שם המשפחה נכתב בדרך כלל עם האות הראשונה באותיות גדולות בלבד. לדוגמה, אם שם המשפחה הוא Smith, הוא ייכתב כ-Smith.

שמות משפחה מקופים

בעת כתיבת שם משפחה עם מקף, האות הראשונה של כל מילה צריכה להיות באותיות גדולות. לדוגמה, אם שם המשפחה הוא Smith-Jones, הוא ייכתב בשם Smith-Jones.

שמות משפחה מורכבים

כאשר כותבים שם משפחה מורכב, האות הראשונה של כל מילה צריכה להיות באותיות גדולות. לדוגמה, אם שם המשפחה הוא ג'ונסון-סמית', הוא ייכתב כ-Johnson-Smith.

השוואה מהירה

סוג שם המשפחה אנגלית אמריקאית אנגלית בריטית
שם משפחה בודד נַפָּח נַפָּח
שם משפחה עם מקף סמיט-ג'ונס סמית-ג'ונס
שם משפחה מורכב ג'ונסון-סמית' ג'ונסון-סמית'

כשכותבים שם משפחה באנגלית, חשוב לזכור את ההבדלים בין איות אמריקאי ובריטי. באנגלית אמריקאית, שם המשפחה נכתב בדרך כלל באותיות גדולות, ואילו באנגלית בריטית, שם המשפחה נכתב בדרך כלל עם האות הראשונה בלבד. עבור שמות משפחה מקופים ומורכבים, האות הראשונה של כל מילה צריכה להיות באותיות גדולות. שמירה על כללים אלה תבטיח ששם המשפחה שלך כתוב בצורה נכונה באנגלית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן