דף הבית » המלצת הצוות » איך לדעת אם הטיסה שלך כוללת מטען?

איך לדעת אם הטיסה שלך כוללת מטען?

2023-07-06 07:54:00+02:00

מה כלול בטיסה?

בהזמנת טיסה, חשוב לדעת בדיוק מה כלול בעלות הכרטיס. זה נכון במיוחד כשמדובר בכבודה, שכן חברות תעופה מסוימות עשויות לכלול זאת בעלות הכרטיס בעוד שאחרות עשויות לגבות עליהן תוספת. לדעת מה כלול בעלות הכרטיס יכול לעזור לך לתכנן את הטיול והתקציב בהתאם.

כיצד לדעת אם הטיסה שלך כוללת מטען

הדרך הטובה ביותר לדעת אם הטיסה שלכם כוללת מזוודות היא לבדוק באתר האינטרנט של חברת התעופה או ליצור קשר ישירות עם חברת התעופה. רוב חברות התעופה יציינו בבירור באתר האינטרנט שלהן אם המזוודות כלולה בעלות הכרטיס. אם זה לא מצוין, פנה ישירות לחברת התעופה כדי לברר אם מזוודות כלולה בעלות הכרטיס.

בדוק את אתר האינטרנט של חברת התעופה

בעת בדיקת אתר האינטרנט של חברת התעופה, חפשו קטע המפרט את השירותים והשירותים הכלולים בעלות הכרטיס. סעיף זה צריך לציין בבירור אם מזוודות כלולה בעלות הכרטיס. אם זה לא מצוין, פנה ישירות לחברת התעופה כדי לברר אם מזוודות כלולה בעלות הכרטיס.

פנה ישירות לחברת התעופה

אם אינכם מצליחים למצוא את המידע הדרוש לכם באתר חברת התעופה, פנו ישירות לחברת התעופה. נציג שירות הלקוחות אמור לדעת אם המזוודות כלולה בעלות הכרטיס.

מה לעשות אם המטען אינו כלול

אם המטען אינו כלול בעלות הכרטיס, תצטרכו לרכוש אותו בנפרד. רוב חברות התעופה מציעות מגוון אפשרויות לכבודה, החל מתיקי יד בסיסיים ועד לתיקים נשלחים גדולים יותר. עלות המטען תהיה תלויה בגודל ובמשקל התיק.

השוואה מהירה

כלול בטיסה לא כלול בטיסה
מטען מטען
מזון ומשקאות בידור בזמן טיסה
בידור בזמן טיסה מקום נוסף לרגליים
מקום נוסף לרגליים מזון ומשקאות

בהזמנת טיסה, חשוב לדעת בדיוק מה כלול בעלות הכרטיס. לדעת מה כלול בעלות הכרטיס יכול לעזור לך לתכנן את הטיול והתקציב בהתאם. הדרך הטובה ביותר לדעת אם הטיסה שלכם כוללת מזוודות היא לבדוק את אתר האינטרנט של חברת התעופה או ליצור קשר ישירות עם חברת התעופה. אם המטען אינו כלול בעלות הכרטיס, יהיה עליך לרכוש אותו בנפרד. רוב חברות התעופה מציעות מגוון אפשרויות לכבודה, החל מתיקי יד בסיסיים ועד לתיקים נשלחים גדולים יותר. עלות המטען תהיה תלויה בגודל ובמשקל התיק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן