דף הבית » המלצת הצוות » איך לדעת אם גבר רוצה אותך במערכת יחסים רצינית

איך לדעת אם גבר רוצה אותך במערכת יחסים רצינית

2023-06-30 19:59:00+02:00

סימנים שהוא רוצה מערכת יחסים רצינית

כשזה מגיע למערכות יחסים, זה יכול להיות קשה לדעת אם גבר רציני לגביך או לא. חשוב לדעת להבדיל בין מישהו שרק מעוניין בפליטה מזדמנת לבין מישהו שמחפש משהו רציני יותר. הנה כמה סימנים לכך שגבר מעוניין בקשר רציני איתך.

הוא מדבר על העתיד

אם גבר מעוניין בקשר רציני איתך, סביר להניח שהוא ידבר על העתיד. הוא עשוי לדבר על דברים כמו לאן הוא רואה את מערכת היחסים מתקדמת, איזה סוג עתיד הוא רוצה איתך, או אפילו איזה סוג של משפחה הוא רוצה שתהיה לו. אם הוא מדבר על העתיד, זה סימן טוב שהוא רציני לגביך.

הוא עושה תוכניות

סימן נוסף לכך שגבר רציני לגביך הוא אם הוא מתכנן תוכניות. אם הוא מתכנן תוכניות לעתיד, כמו חופשה או אירוע מיוחד, זה סימן טוב שהוא רציני לגביך. הוא משקיע את זמנו ומרצו בקשר, וזה סימן שהוא רציני לגביו.

הוא פתוח וישר

אם גבר רציני לגביך, הוא יהיה פתוח וישר איתך. הוא יהיה מוכן לדבר על רגשותיו ולשתף אתכם במחשבותיו ובדעותיו. הוא גם יהיה מוכן להקשיב לשלך. זה סימן שהוא רציני לגבי הקשר ורוצה לגרום לזה לעבוד.

הוא עושה מאמץ

אם גבר רציני לגביך, הוא יעשה מאמץ להראות זאת. הוא יפנה זמן בשבילך, יהיה שם בשבילך כשאתה צריך אותו, ויעשה דברים כדי לשמח אותך. הוא גם יהיה מוכן להתפשר ולהקריב למען הקשר. כל אלה הם סימנים לכך שהוא רציני לגביך.

סימנים שהוא לא רציני

מצד שני, יש כמה סימנים לכך שגבר לא רציני לגביך. אם הוא לא מעוניין לדבר על העתיד, לתכנן תוכניות או להיות פתוח וישר איתך, זה סימן שהוא לא רציני לגבי הקשר. ייתכן שהוא גם לא יתאמץ להראות לך שאכפת לו או לפנות זמן בשבילך. כל אלה סימנים לכך שהוא לא רציני לגביך.

איך לדעת בוודאות

הדרך הטובה ביותר לדעת בוודאות אם גבר רציני לגביך היא לדבר איתו. שאל אותו על רגשותיו וכוונותיו וראה כיצד הוא מגיב. אם הוא פתוח וישר איתך, זה סימן טוב שהוא רציני לגבי הקשר.

קח את הזמן

חשוב להקדיש זמן בכל הנוגע למערכות יחסים. אל תמהרו לשום דבר והקפידו לקחת את הזמן להכיר מישהו לפני שאתם מתחייבים לקשר רציני. אם גבר רציני לגביך, הוא יהיה מוכן לחכות ולקחת דברים לאט.

תבטח בתחושת הבטן שלך

בסופו של יום, חשוב לסמוך על הבטן שלך. אם משהו לא מרגיש נכון, כנראה שזה לא. אם יש לך תחושה שגבר לא רציני לגביך, עדיף להקשיב לאינסטינקטים שלך ולהמשיך הלאה. לדעת אם גבר רציני לגביך יכול להיות קשה, אבל חשוב להיות מסוגל להבחין בין מישהו ש הוא רק מעוניין בפלסינג מזדמן ומישהו שמחפש משהו רציני יותר. שים לב לסימנים וסמוך על הבטן שלך שיעזור לך לקבוע אם גבר רציני לגביך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן