דף הבית » המלצת הצוות » איך לדעת איזה גודל קונדום לקנות

איך לדעת איזה גודל קונדום לקנות

2023-07-02 13:27:00+02:00

מהו גודל הקונדום הנכון?

כשזה מגיע לקניית קונדומים, הגודל קובע. קונדום בגודל שגוי יכול להיות לא נוח, והוא גם יכול להגביר את הסיכון שהוא יישבר או יחליק. אז איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

סוגי קונדומים

הצעד הראשון בקביעת גודל הקונדום הנכון הוא להבין את סוגי הקונדומים השונים הזמינים. ישנם שני סוגים עיקריים של קונדומים: לטקס ולא לטקס. קונדומי לטקס הם הסוג הנפוץ ביותר והם עשויים מחומר דק ונמתח. קונדומים ללא לטקס עשויים מפוליאוריתן או פוליאיזופרן ומהווים אופציה מצוינת לסובלים מאלרגיות ללטקס.

כיצד למדוד עבור הגודל הנכון

לאחר שהחלטת על סוג הקונדום שאתה רוצה, השלב הבא הוא למדוד את המידה הנכונה. כדי לעשות זאת, תזדקק לסרט מדידה גמיש או סרגל. מדוד את היקף הפין בבסיס ובקצה. ההיקף הוא המרחק סביב הפין.

מידות קונדום

לאחר שתבצע את המידות שלך, תוכל להשתמש בטבלה הבאה כדי לקבוע את גודל הקונדום המתאים לך:

  • קטן: 4.7 אינץ' – 5.1 אינץ'
  • רגיל: 5.1 אינץ' – 5.9 אינץ'
  • גדול: 5.9 אינץ' – 6.3 אינץ'
  • גדול במיוחד: 6.3 אינץ' – 7.1 אינץ'

בחירת הקונדום הנכון

לאחר שקבעתם את גודל הקונדום המתאים לכם, תוכלו להתחיל לקנות. חפש קונדומים המסומנים כ"חמודים" או "רגילים" והקפד לקרוא את התווית כדי לוודא שהקונדום הוא בגודל המתאים לך.

שיקולים אחרים

בנוסף לגודל, ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קונדום. חפש קונדומים משומנים, שכן זה יעזור להפחית את החיכוך ולהפוך את המין לנוחה יותר. כדאי גם לחפש קונדומים שעשויים מחומרים נקיים מאלרגנים כמו לטקס או פוליאוריטן.

סיכום

בחירת קונדום בגודל הנכון היא צעד חשוב בהגנה על עצמך ועל בן/בת הזוג מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs) והריון לא רצוי. על ידי הבנת סוגי הקונדומים השונים ומדידה לגודל הנכון, אתה יכול להבטיח שאתה משתמש בקונדום המתאים לך ולבן הזוג שלך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן