דף הבית » TOP10 » איך אתה מכיר את עדה בשם המשפחה?

איך אתה מכיר את עדה בשם המשפחה?

איך אתה מכיר את עדה בשם המשפחה?

מהו שם משפחה?

שם משפחה הוא שם משפחה שעובר מדור לדור. זה ידוע גם כשם משפחה, והוא בדרך כלל שם האב או האם של האדם הנדון. בתרבויות מסוימות, שם המשפחה הוא גם שם הכפר או העיירה שמהם נולדה המשפחה. הכרת שם המשפחה של מישהו יכולה להיות שימושית מסיבות שונות, כמו לברר מידע נוסף על ההיסטוריה המשפחתית שלו או לאתר אותו בחיפוש רשומות ציבוריות.

איך לגלות את שם המשפחה של מישהו

אם אתה יודע את השם הפרטי של מישהו, אבל לא את שם המשפחה שלו, יש כמה דרכים לגלות מה זה. הדרך הנפוצה ביותר היא לשאול את האדם ישירות. אם אתה לא מכיר אותם מספיק טוב כדי לעשות זאת, או אם הם לא זמינים לשאול, ישנן שיטות אחרות שבהן תוכל להשתמש.

חפש באינטרנט

האינטרנט הוא משאב נהדר לגלות את שם המשפחה של מישהו. אתה יכול לחפש את שמו הפרטי של האדם וכל מידע אחר שיש לך עליו, כגון גילו, מיקומו או עיסוקו. אתה יכול גם לחפש את שמם באתרי מדיה חברתית, כגון פייסבוק או טוויטר.

בדוק את הרשומות הציבוריות

רשומות ציבוריות, כגון תעודות לידה, רישיונות נישואין ותעודות פטירה, יכולות לספק מידע רב ערך על שם המשפחה של אדם. אתה יכול לחפש את הרשומות האלה באינטרנט או לבקר בבית המשפט המקומי שלך כדי לראות אותם באופן אישי.

סיכום

הכרת שם המשפחה של מישהו יכולה להיות שימושית ממגוון סיבות. אם אתה יודע את השם הפרטי של מישהו, אבל לא את שם המשפחה שלו, יש כמה דרכים לגלות מה זה. אתה יכול לחפש את שמו הפרטי של האדם וכל מידע אחר שיש לך עליו באינטרנט, או שאתה יכול לבדוק רשומות ציבוריות. למידע נוסף,עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן