דף הבית » המלצת הצוות » איך אני יודע אחרי מי אני עוקב בפייסבוק?

איך אני יודע אחרי מי אני עוקב בפייסבוק?

2023-06-30 09:41:00+02:00

מה זה אומר לעקוב אחר מישהו בפייסבוק?

מעקב אחר מישהו בפייסבוק אומר שתראה את הפוסטים שלו בניוז פיד שלך. כאשר אתה עוקב אחר מישהו, תקבל גם התראות כאשר הוא מפרסם משהו חדש. אתה יכול לעקוב אחר אנשים, דפים וקבוצות בפייסבוק. כשאתה עוקב אחר מישהו, אתה לא בהכרח חברים שלו. אתה יכול לעקוב אחר מישהו בלי שהוא יעקוב אחריך בחזרה. אתה יכול גם לעקוב אחר מישהו מבלי לשלוח לו בקשת חברות.

איך אני יודע אחרי מי אני עוקב בפייסבוק?

אם אתה רוצה לדעת אחרי מי אתה עוקב בפייסבוק, אתה יכול לראות את רשימת העוקבים שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "חברים". זה יראה לך רשימה של כל האנשים שאתה עוקב אחריהם. אתה יכול גם להציג את רשימת העוקבים שלך על ידי מעבר ללשונית "עוקבים" בדף הפרופיל שלך. זה יציג לך רשימה של כל האנשים, הדפים והקבוצות שאתה עוקב אחריהם.

כיצד אוכל לנהל את רשימת העוקבים שלי?

אם אתה רוצה לנהל את רשימת העוקבים שלך, אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר ללשונית "חברים" בדף הפרופיל שלך. כאן, אתה יכול לבטל את המעקב אחר אנשים, דפים וקבוצות שאתה כבר לא רוצה לעקוב אחריהם. אתה יכול גם לנהל את רשימת העוקבים שלך על ידי מעבר ללשונית "עוקבים" בדף הפרופיל שלך. כאן, אתה יכול לבטל את המעקב אחר אנשים, דפים וקבוצות שאתה כבר לא רוצה לעקוב אחריהם.

סיכום

חשוב לדעת אחרי מי אתה עוקב בפייסבוק אם אתה רוצה לשמור על עדכון החדשות שלך מאורגן ומעודכן. אתה יכול להציג את רשימת העוקבים שלך על ידי מעבר ללשונית "חברים" או "עוקבים" בדף הפרופיל שלך. אתה יכול גם לנהל את רשימת העוקבים שלך על ידי ביטול מעקב אחר אנשים, דפים וקבוצות שאינך רוצה לעקוב אחריהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן