דף הבית » טופ 100 » איזה שם משפחה מופיע בתדירות נמוכה יותר ברשימת נשיאי ארצות הברית?

איזה שם משפחה מופיע בתדירות נמוכה יותר ברשימת נשיאי ארצות הברית?

2023-04-07 23:55:00+02:00

מבוא

לארצות הברית היו 45 נשיאים מאז הקמתה בשנת 1776. לכל אחד מהנשיאים הללו היה שם משפחה ייחודי, וחלק משמות המשפחה הללו מופיעים לעתים קרובות יותר מאחרים. במאמר זה נבדוק איזה שם משפחה מופיע בתדירות נמוכה יותר ברשימת נשיאי ארצות הברית.

תדירות שמות המשפחה ברשימת הנשיאים

כשמסתכלים על רשימת נשיאי ארצות הברית, כמה שמות משפחה מופיעים לעתים קרובות יותר מאחרים. שם המשפחה הנפוץ ביותר ברשימת הנשיאים הוא אדמס, כאשר שני נשיאים נושאים את השם. שמות משפחה נפוצים נוספים כוללים את הריסון, ג'קסון ורוזוולט, שכל אחד מהם הוחזק על ידי שלושה נשיאים. מצד שני, ישנם כמה שמות משפחה המופיעים בתדירות נמוכה יותר ברשימת הנשיאים. שמות המשפחה הללו כוללים את פילמור, פירס וטיילור, שכל אחד מהם הוחזק רק על ידי נשיא אחד.

שמות המשפחה הפחות נפוצים ברשימת הנשיאים

כאשר מסתכלים על רשימת נשיאי ארצות הברית, ישנם כמה שמות משפחה המופיעים בתדירות נמוכה יותר מאחרים. שמות משפחה אלה כוללים את טיילר, פילמור, פירס וטיילור, שכל אחד מהם הוחזק רק על ידי נשיא אחד. שם המשפחה טיילר הוחזק רק על ידי נשיא אחד, ג'ון טיילר, שכיהן מ-1841 עד 1845. פילמור היה רק הוחזק על ידי נשיא אחד, מילארד פילמור, שכיהן מ-1850 עד 1853. פירס הוחזק רק על ידי נשיא אחד, פרנקלין פירס, שכיהן מ-1853 עד 1857. טיילור הוחזק רק על ידי נשיא אחד, זכארי טיילור, שכיהן מ-1849 עד 1850.

סיכום

כשמסתכלים על רשימת נשיאי ארצות הברית, כמה שמות משפחה מופיעים לעתים קרובות יותר מאחרים. שם המשפחה הנפוץ ביותר ברשימת הנשיאים הוא אדמס, כאשר שני נשיאים נושאים את השם. שמות משפחה נפוצים אחרים כוללים הריסון, ג'קסון ורוזוולט, שכל אחד מהם הוחזק בידי שלושה נשיאים. מצד שני, ישנם כמה שמות משפחה המופיעים בתדירות נמוכה יותר ברשימת הנשיאים. שמות המשפחה הללו כוללים את טיילר, פילמור, פירס וטיילור, שכל אחד מהם הוחזק רק על ידי נשיא אחד.

רשימת שמות המשפחה הפחות נפוצים ברשימת הנשיאים

  • טיילר
  • פילמור
  • לְנַקֵב
  • טיילור

קישורים חיצוניים

רשימת נשיאי ארצות הברית היא רשימת נשיאי ארצות הברית מרתקת, ומעניין לציין אילו שמות משפחה מופיעים בתדירות גבוהה יותר ואילו מופיעים בתדירות נמוכה יותר. בעוד ששמות משפחה מסוימים מופיעים לעתים קרובות יותר, כמו אדמס, הריסון, ג'קסון ורוזוולט, ישנם כמה שמות משפחה המופיעים בתדירות נמוכה יותר, כמו טיילר, פילמור, פירס וטיילור. שמות משפחה אלו הוחזקו רק על ידי נשיא אחד כל אחד, מה שהופך אותם לשמות המשפחה הפחות נפוצים ברשימת נשיאי ארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן