דף הבית » טופ 100 » אטרי – שם משפחה עם היסטוריה עשירה

אטרי – שם משפחה עם היסטוריה עשירה

אטרי – שם משפחה עם היסטוריה עשירה

מה המשמעות של אטרי?

אטרי הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו בהודו, והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "אטרי", שפירושה "אש". השם קשור גם לאל ההינדי אגני, שהוא אל האש. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו איטליה, שם מאמינים שמקורו במילה הלטינית "ator", שפירושה "אש". ". במקרים מסוימים, שם המשפחה קשור גם למילה הלטינית "אטריום", שפירושה "אח".

אטרי מסביב לעולם

אטרי הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם. בהודו, זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר, והוא נמצא במדינות רבות ושונות. באיטליה, זהו גם שם משפחה פופולרי, והוא נמצא באזורים רבים ושונים. בארצות הברית, זהו שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהמדינות.

אטרי בהודו

בהודו, אטרי הוא שם משפחה פופולרי, והוא נמצא במדינות רבות ושונות. מאמינים שמקורו במדינת אוטר פראדש, והוא נמצא במדינות רבות אחרות, כמו ביהאר, רג'סטאן ומדהיה פראדש. במקרים מסוימים, שם המשפחה קשור גם לאל ההינדי אגני, שהוא אל האש.

אטרי באיטליה

באיטליה, אטרי הוא שם משפחה פופולרי, והוא נמצא באזורים רבים ושונים. מאמינים שמקורו במילה הלטינית "אטור", שפירושה "אש". במקרים מסוימים, שם המשפחה קשור גם למילה הלטינית "אטריום", שפירושה "אח".

אטרי בארצות הברית

בארצות הברית, אטרי הוא שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהמדינות. הוא נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אטרי

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אטרי. כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה הזה כוללים את השחקן והבמאי ההודי ראג'אט קאפור, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו.

סיכום

אטרי הוא שם משפחה עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו בהודו, והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "אטרי", שפירושה "אש". השם קשור גם לאל ההינדי אגני, שהוא אל האש. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו איטליה, שם מאמינים שמקורו במילה הלטינית "אטור", שפירושה "אש". בארצות הברית, זהו שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהמדינות. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אטרי, ביניהם השחקן והבמאי ההודי ראג'אט קאפור, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה אטרי, צפה בסרטון זה .

עובדות על אטרי

  • אטרי הוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות ברחבי העולם.
  • מאמינים שמקורו בהודו, והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "אטרי", שפירושה "אש".
  • באיטליה מאמינים שמקורו במילה הלטינית "אטור", שפירושה "אש".
  • בארצות הברית, זהו שם משפחה נדיר יחסית, אך הוא עדיין נמצא בחלק מהמדינות.
  • כמה מהאנשים הבולטים ביותר עם שם המשפחה הזה כוללים את השחקן והבמאי ההודי ראג'אט קאפור, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, והשחקן והבמאי האמריקאי רוברט דה נירו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן