דף הבית » הכי מדובר » אדל שם משפחה – סקירה מקיפה

אדל שם משפחה – סקירה מקיפה

אדל שם משפחה – סקירה מקיפה

מה שם המשפחה של אדל?

אדל היא אחת הזמרות הפופולריות ביותר של המאה ה-21. היא מכרה מיליוני אלבומים וזכתה בפרסים רבים, כולל 15 פרסי גראמי. אבל מה שם המשפחה שלה? שמה המלא של אדל הוא אדל לורי בלו אדקינס. אדקינס הוא שם המשפחה שלה. אדל נולדה בטוטנהאם, לונדון, אנגליה, בשנת 1988. היא ממוצא אנגלי ולשי.

ההיסטוריה המשפחתית של אדל

אביה של אדל, מארק אוונס, הוא ולשי. הוא עזב את המשפחה כשאדל הייתה רק בת ארבע. אמה של אדל, פני אדקינס, היא אנגלית. היא גידלה את אדל כאם חד הורית. לאדל יש אח גדול, קמרון, שהוא גם מוזיקאי. שם המשפחה של אדל, אדקינס, הוא שם משפחה באנגלית נפוץ. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "ac" שפירושה "עץ אלון". השם ניתן במקור למי שגר ליד עץ אלון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אדקינס

אדקינס הוא שם משפחה פופולרי באנגליה. יש הרבה אנשים מפורסמים שחולקים את שם המשפחה, כולל:- השחקן והקומיקאי ראסל אדקינס- הזמר והכותב לילי אלן- השחקן והזמר ג'יימי בל- השחקן והקומיקאי סטיבן פריי- השחקן והזמר רובי וויליאמס

הקריירה המוזיקלית של אדל

אדל החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2006 כשהוציאה את אלבום הבכורה שלה, 19. האלבום זכה להצלחה גדולה וזיכה אותה בפרסים רבים, כולל שני פרסי גראמי. היא המשיכה עם אלבומה השני, 21, בשנת 2011. האלבום הצליח אפילו יותר מהראשון שלה וזיכה אותה בשישה פרסי גראמי. אדל הוציאה שלושה אלבומים נוספים מאז, 25, 30 ו-35. כל שלושת האלבומים הועברו זכתה לשבחי המבקרים וזכתה בה בפרסים רבים. אדל מכרה למעלה מ-100 מיליון תקליטים ברחבי העולם והיא אחד מאמני המוזיקה הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

החיים האישיים של אדל

אדל נשואה לסיימון קונצקי משנת 2016. לזוג יש בן אחד, אנג'לו, שנולד בשנת 2012. אדל וסימון נפרדו בשנת 2019. אדל היא תומכת ארגוני צדקה ומטרות שונות. היא תרמה מיליוני דולרים לעמותות צדקה כמו הצלב האדום הבריטי וקרן האש של מגדל גרנפל. היא גם הייתה מעורבת בקמפיינים להעלאת המודעות לבריאות הנפש ולסיים את העוני.

המורשת של אדל

אדל היא אחת הזמרות המצליחות והמשפיעות של המאה ה-21. היא מכרה מיליוני אלבומים וזכתה בפרסים רבים. המוזיקה שלה זכתה לשבחים על העומק הרגשי והקול העוצמתי שלה. אדל היוותה השראה לזמרים שואפים רבים והותירה חותם בל יימחה על תעשיית המוזיקה.

סיכום

שם המשפחה של אדל הוא אדקינס. זהו שם משפחה אנגלי נפוץ שנגזר מהמילה האנגלית הישנה "ac" שפירושה "עץ אלון". לאדל הייתה קריירה מצליחה להפליא ומכרה למעלה מ-100 מיליון תקליטים ברחבי העולם. היא שימשה השראה לזמרים שואפים רבים והותירה חותם בל יימחה על תעשיית המוזיקה. למידע נוסף על אדל, בקר ביוטיוב או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן