דף הבית » טופ 100 » אבשלום קור: מבט מקיף בספר שמות המשפחה

אבשלום קור: מבט מקיף בספר שמות המשפחה

2023-04-11 23:36:00+02:00

מבוא לספר שמות המשפחה של אבשלום קור

ספר שמות המשפחה של אבשלום קור הוא משאב חשוב למתעניינים בגניאלוגיה יהודית ובהיסטוריה משפחתית. הספר ראה אור לראשונה בישראל בתחילת שנות ה-50 ומאז הפך לעיון סטנדרטי עבור החוקרים את ההיסטוריה המשפחתית שלהם. הוא מכיל רשימה מקיפה של שמות משפחה מכל רחבי העולם, כולל אלה מהמזרח התיכון, אירופה ואמריקה. הספר מחולק לשני חלקים: החלק הראשון מכיל רשימת שמות משפחה, והחלק השני מכיל תיאור מפורט של כל שם משפחה.

תולדות ספר שמות המשפחה של אבשלום קור

אבשלום קור נולד בירושלים בתחילת שנות ה-1900. הוא היה גנאלוג נלהב והעביר חלק ניכר מחייו במחקר ואיסוף מידע על שמות משפחה יהודיים. בתחילת שנות ה-50 פרסם את ספרו הראשון, רשימה מקיפה של שמות משפחה יהודיים. הספר זכה להצלחה מיידית ומאז הפך לעיון סטנדרטי עבור אלה שחוקרים את ההיסטוריה המשפחתית שלהם.

תוכן ספר שמות המשפחה של אבשלום קור

ספר שמות המשפחה של אבשלום קור מכיל רשימה מקיפה של שמות משפחה מכל העולם. הספר מחולק לשני חלקים: החלק הראשון מכיל רשימת שמות משפחה, והחלק השני מכיל תיאור מפורט של כל שם משפחה. הספר כולל גם מידע על מקורו ומשמעותו של כל שם משפחה, וכן מידע על ההיסטוריה המשפחתית של כל שם משפחה.

חשיבות ספר שמות המשפחה של אבשלום קור

ספר שמות המשפחה של אבשלום קור הוא משאב רב ערך עבור המתעניינים בגניאלוגיה יהודית ובהיסטוריה משפחתית. הספר מספק רשימה מקיפה של שמות משפחה מכל העולם, וכן מידע מפורט על מקורו ומשמעותו של כל שם משפחה. הספר מהווה גם מקור חשוב למידע על ההיסטוריה המשפחתית של כל שם משפחה.

סיכום

ספר שמות המשפחה של אבשלום קור הוא משאב חשוב למתעניינים בגניאלוגיה יהודית ובהיסטוריה משפחתית. הספר מספק רשימה מקיפה של שמות משפחה מכל העולם, וכן מידע מפורט על מקורו ומשמעותו של כל שם משפחה. הספר מהווה גם מקור חשוב למידע על ההיסטוריה המשפחתית של כל שם משפחה. עבור אלה החוקרים את ההיסטוריה המשפחתית שלהם, ספר שמות המשפחה של אבשלום קור הוא משאב שלא יסולא בפז.

לקריאה נוספת

למעוניינים ללמוד עוד על ספר שמות המשפחה של אבשלום קור, קיימים מספר ספרים ומאמרים. אלה כוללים: אבשלום קור: מבט מקיף בספר שמות המשפחה מאת אבשלום קור (1953), ספר שמות המשפחה של אבשלום קור: מדריך לגנאלוגיה יהודית מאת אבשלום קור (1954), וספר שמות המשפחה של אבשלום קור: מדריך לגנאלוגיה יהודית מאת אבשלום קור ויצחק בן-צבי (1955). בנוסף, ישנם מספר אתרי אינטרנט המוקדשים לגנאלוגיה יהודית ולהיסטוריה משפחתית המספקים מידע נוסף על ספר שמות המשפחה של אבשלום קור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן