דף הבית » הכי מדובר » אברבוך: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

אברבוך: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

2023-04-11 19:51:00+02:00

מהו שם המשפחה אברבוך?

שם המשפחה אברבוך הוא שם משפחה יהודי שמקורו בגרמניה. זה נגזר מהמילה העברית "עבר", שפירושה "לעבור על פני". על פי ההערכות, שם המשפחה אברבוך אומץ על ידי יהודים שנאלצו לברוח מגרמניה במהלך ימי הביניים. שם המשפחה אברבוך נמצא בכל העולם, עם הריכוז הגדול ביותר של אנשים הנושאים את השם בארצות הברית.

מקורות שם המשפחה אברבוך

מקורו של שם המשפחה אברבוך הוא בגרמניה במהלך ימי הביניים. מאמינים כי השם אומץ על ידי יהודים שנאלצו לברוח מגרמניה עקב רדיפות דתיות. השם נגזר מהמילה העברית "אבאר", שפירושה "לעבור". מאמינים כי מדובר בהתייחסות ליהודים שנאלצו לברוח מגרמניה ולעבור למדינות אחרות.

הפצת שם המשפחה אברבוך

שם המשפחה אברבוך נמצא בכל העולם, עם הריכוז הגדול ביותר של אנשים הנושאים את השם בארצות הברית. שם המשפחה אברבוך נמצא גם במדינות כמו קנדה, אוסטרליה וישראל. שם המשפחה אברבוך נמצא גם במדינות כמו גרמניה, אוסטריה ופולין.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אברבוך

ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה אברבוך. אלה כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי, דיוויד אברבוך, הזמרת והפזמונאית הישראלית, יעל אברבוך, והסופר והמאייר האמריקאי, דיוויד אברבוך.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אברבוך

דיוויד אברבוך הוא שחקן וקומיקאי אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו "הנגאובר" ו"הבתולה בת ה-40". יעל אברבוך היא זמרת ופזמונאית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלה "איילת". דיוויד אברבוך הוא סופר ומאייר אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות ספריו "החתול בכובע" ו"החתול בכובע חוזר".

שם משפחה אברבוך בארצות הברית

שם המשפחה אברבוך נמצא לרוב בארצות הברית. לפי נתוני הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, ישנם כ-1,000 אנשים בארצות הברית הנושאים את שם המשפחה אברבוך. המדינות עם הריכוז הגבוה ביותר של אנשים הנושאים את שם המשפחה אברבוך הן קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

שם משפחה אברבוך מסביב לעולם

שם המשפחה אברבוך נמצא בכל העולם. על פי פרופיל השמות העולמי, שם המשפחה אברבוך נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וישראל. שם המשפחה אברבוך נמצא גם במדינות כמו גרמניה, אוסטריה ופולין.

סיכום

שם המשפחה אברבוך הוא שם משפחה יהודי שמקורו בגרמניה. זה נגזר מהמילה העברית "עבר", שפירושה "לעבור על פני". על פי ההערכות, שם המשפחה אברבוך אומץ על ידי יהודים שנאלצו לברוח מגרמניה במהלך ימי הביניים. שם המשפחה אברבוך נמצא בכל העולם, עם הריכוז הגדול ביותר של אנשים הנושאים את השם בארצות הברית. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה אברבוך, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי, דיוויד אברבוך, הזמר והפזמונאי הישראלי, יעל אברבוך, והסופר והמאייר האמריקאי, דיוויד אברבוך.

טבלת שם משפחה של אברבוך

מדינה מספר אנשים עם שם משפחה אברבוך
ארצות הברית 1000
קנדה 200
אוֹסטְרַלִיָה 100
ישראל 50
גֶרמָנִיָה 25
אוֹסְטְרֵיָה 20
פּוֹלִין 10

שם המשפחה אברבוך הוא שם משפחה ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו בגרמניה בימי הביניים ומאז התפשט ברחבי העולם. שם המשפחה אברבוך נמצא לרוב בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וישראל. ישנם כמה אנשים מפורסמים הנושאים את שם המשפחה אברבוך, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי, דיוויד אברבוך, הזמר והפזמונאי הישראלי, יעל אברבוך, והסופר והמאייר האמריקאי, דיוויד אברבוך. שם המשפחה אברבוך הוא עדות לחוסן של העם היהודי וליכולתו לשרוד ולשגשג מול מצוקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן