דף הבית » אנציקלופדיה » אביבית בר זוהר: ביוגרפיה של הסופר הישראלי

אביבית בר זוהר: ביוגרפיה של הסופר הישראלי

אביבית בר זוהר: ביוגרפיה של הסופר הישראלי

אביבית בר זוהר: ביוגרפיה של הסופר הישראלי

אביבית בר זוהר היא סופרת, עיתונאית ומנחת טלוויזיה ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות ספריה על ההיסטוריה והתרבות הישראלית, וכן בזכות עבודתה בתוכניות טלוויזיה כמו "קול ישראל". בר זוהר נולד בירושלים בשנת 1965 ומאז שנות ה-90 מהווה דמות בולטת בתקשורת הישראלית.

חיים מוקדמים וחינוך

בר זוהר נולד בירושלים בשנת 1965 למשפחה של יהודים ספרדים. היא למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם למדה היסטוריה וספרות. לאחר סיום לימודיה עבדה כעיתונאית בעיתון הישראלי "הארץ".

קריירה

בשנות ה-90 החלה בר זוהר לכתוב ספרים על ההיסטוריה והתרבות הישראלית. ספרה הראשון, "תולדות היהודים בישראל", יצא לאור בשנת 1995. מאז כתבה מספר ספרים, ביניהם "תולדות היהודים בתפוצות" (1998), "תולדות היהודים בתפוצות המזרח התיכון" (2000), ו"ההיסטוריה של היהודים בארצות הברית" (2002). בנוסף לכתיבתה, עבדה בר זוהר גם כמנחת טלוויזיה. היא הנחתה את תוכנית הטלוויזיה הישראלית הפופולרית "קול ישראל" בין השנים 2002-2006. היא גם הופיעה כאורחת בתוכניות טלוויזיה ישראליות שונות.

פרסים והישגים

בר זוהר זכתה במספר רב של פרסים והוקרה על פועלה. בשנת 2002 הוענק לה פרס ישראל לספרות. היא גם זכתה לכבוד על ידי ממשלת ישראל על תרומתה לתרבות הישראלית.

שאלות ותשובות

ש: מה הלאום של אביבית בר זוהר?

ת: אביבית בר זוהר היא סופרת, עיתונאית ומנחת טלוויזיה ישראלית.

ש: אילו ספרים כתבה אביבית בר זוהר?

ת: בר זוהר כתב מספר ספרים, ביניהם "תולדות היהודים בישראל" (1995), "תולדות היהודים בתפוצות" (1998), "תולדות היהודים במזרח התיכון" (2000). ), ו"ההיסטוריה של היהודים בארצות הברית" (2002).

ש: אילו פרסים קיבלה אביבית בר זוהר?

ת: בר זוהר זכתה במספר רב של פרסים והצטיינות על פועלה, כולל פרס ישראל לספרות לשנת 2002.

סיכום

אביבית בר זוהר היא סופרת, עיתונאית ומנחת טלוויזיה ישראלית מוכשרת. ספריה על ההיסטוריה והתרבות הישראלית זכו לשבחים רבים, והיא זכתה לכבוד על ידי ממשלת ישראל על תרומתה לתרבות הישראלית. בר זוהר היא דמות חשובה בתקשורת הישראלית, ועבודתה תמשיך להשפיע עוד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן